موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد:

سرشار و رحماندوست، خود کنار رفتند

02 آبان 1392 02:00 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
سرشار و رحماندوست، خود کنار رفتند

  سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد سابق در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ در پی انتشار خبری با عنوان تغییر اعضای هیئت علمی جایزه جلال آل احمد گفت:‌ امضای حکم تغییر اعضای هیئت علمی جایزه جلال آل احمد در تیرماه به دنبال اعلام انصراف دو نفر از اعضا و فوت یک نفر دیگر رخ داد.

وی افزود: آقای مجتبی رحماندوست پس از اختتامیه جایزه جلال در نامه‌ای مکتوب اعلام کرده بود به دلیلی مشغله بسیار در مجلس شورای اسلامی خواستار کناره‌گیری از هیئت علمی هستند و ما به خواست ایشان عمل کردیم. در عین حال حضور این شخصیت طی 4 سال فعالیت بنده در ارشاد در مراسم‌ها،‌ همایش‌ها و نمایشگاه‌ها همواره نشان‌دهنده علاقه و دلسوزی ایشان به حوزه فرهنگ بوده است.

حسینی تصریح کرد: آقای محمدرضا سرشار نیز نویسنده ارزشی و انقلابی قبل از اینکه مراسم اختتامیه جایزه جلال آل احمد برگزار شود‌، از ادامه همکاری خود با این جایزه انصراف دادند، وگرنه ما همچنان علاقه‌مند بودیم که این نوینسده حضور داشته و حتی دبیری این جایزه را به وی پیشنهاد کردیم که نپذیرفت.

وی افزود:‌ بنابراین هر دو نفر خود خواستار کناره‌گیری از جایزه جلال آل احمد بوده‌اند‌، پس از آن به پیشنهاد معاون فرهنگی دو نفر از نویسندگان به عنوان اعضای جدید این جایزه معرفی شدند که در تیرماه حکم آن‌ها امضا شد.

مجید حمیدزاده دبیر جایزه جلال آل احمد هفته گذشته در گفت‌وگو با تسنیم از تغییر اعضای هیئت علمی جایزه جلال آل احمد خبر داد که بر اساس آن طبق حکمی که سیدمحمد حسینی در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری برای اعضای هیئت علمی این جایزه امضا کرده است،‌ 3 تغییر در اعضای هیئت علمی این جایزه رخ داده و منوچهر اکبری،‌  نرگس محمدی‌بدر و احمد شاکری جایگزین مجتبی رحماندوست،‌ محمدرضا سرشار و زنده‌یاد امیرحسین فردی شده‌اند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • سرشار و رحماندوست، خود کنار رفتند
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.