موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
به روایت عطیه سادات حجتی

«سین اول سلام بر مادر» میزبان هنرمندان در بهار فاطمی

06 فروردین 1394 00:58 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.33 با 6 رای
«سین اول سلام بر مادر» میزبان هنرمندان در بهار فاطمی

شهرستان ادب: خانم عطیه سادات حجتی از شاعران جوانی است که بین اعضای شهرستان ادب، نامی آشنا دارد. اگرچه اکثراً ایشان را به عنوان یک شاعر می‌شناسند، امّا خانم حجتی به حرفۀ عکاسی نیز مشغول است و در بهار فاطمی امسال، این دو هنر را به زیبایی با یکدیگر تلفیق کرده است. او در آتلیه‌ی شخصی خود، سفرۀ هفت‎سینی تدارک دیده و با طرحی به نام «سین اول سلام بر مادر»، از شاعران، نویسندگان، هنرمندان و همۀ علاقمندان، دعوت کرده است که بر این سفره حاضر شوند و عکسی به یادگار بگیرند.

حجتی دربارۀ «سین اول سلام بر مادر» می‌گوید: «به مناسبت تقارن نوروز و ایام شهادت حضرت زهرا (س) و در راستای ترویج فرهنگ فاطمی در کنج سفرۀ هفت سین سال نو، می‌خواهم سلام ایرانیان را به مادر خوبی‌ها قاب بگیرم.»

تاکنون عده‌ای از دوستان شاعر و نویسنده در قاب دوربین عطیه سادات حجتی حاضر شده‌اند و او دیگران را به ادامه‌ی این سلام، دعوت کرده‌است. از جمله این هنرمندان می‎توان به علی‎محمد مودب _شاعر_ و خانم سارا عرفانی _داستان‎نویس_ که عکسشان در ادامه همین مطلب آمده است اشاره کرد.

شما نیز برای هماهنگی جهت گرفتن عکس صلواتی بر سفره‌ی هفت سینی که اولین سینش سلام بر مادر است، ‌می‌توانید با شماره 09194363500 تماس بگیرید.

 

علی محمد مودب در سفرۀ «سین اول سلام بر مادر»

 

سارا عرفانی و خانواده در سفرۀ «سین اول سلام بر مادر»


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «سین اول سلام بر مادر» میزبان هنرمندان در بهار فاطمی
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.