موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
عزتی پاک اعلام کرد

تصمیم «شهرستان ادب» برای انتشار مجموعه داستانی برای شهدای غواص

24 تیر 1394 06:05 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
تصمیم «شهرستان ادب» برای انتشار مجموعه داستانی برای شهدای غواص

شهرستان ادب به نقل از خبرگزاری بسیج: کشف پیکر 175 شهید خط‌شکن و غواص دست‌بسته موجی را در جامعه ایران ایجاد کرد. پس از این واقعه و تشییع این شهدا بود که خبر انتشار کتاب شعر این شهدا توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شد.


در همین راستا علی‌اصغر عزتی‌پاک، مدیر دفتر ادبیات موسسه شهرستان ادب با اشاره به اینکه مجموعه موسسه شهرستان ادب تصمیم گرفته است که با محوریت غواصان شهید دست‌بسته داستان‌هایی را نوشته و منتشر کند، گفت: ما این کار را با داستانی که مجید قیصری در رابطه با این شهدا نوشته بود شروع کردیم و صوت آن را نیز در رادیو شعر و داستان موسسه شهرستان ادب منتشر کردیم.

وی افزود: پس از این مرحله این نیت در ذهن ما شکل گرفته است که بتوانیم با دعوت از جمعی از نویسندگان و نویسندگانی که در مجموعه شهرستان ادب حضور دارند یک مجموعه داستان کوتاه با موضوع شهدای غواص دست‌بسته منتشر کنیم.

عزتی پاک ادامه داد: با توجه به اینکه این اقدام از سوی حلقه داستان موسسه شهرستان ادب شکل گرفته است، قرار است که ان‌شاء‌الله همه دوستان همراه ما داستان‌های خود را در مدت 15 روز آینده بنویسند و بعد از بررسی داستان‌ها به حدودا 12 داستان مناسب برسیم تا که بتوان کتابی را از آن مجموعه داستان‌ها منتشر کرد.

براساس اطلاعات بدست آمده این مجموعه داستان‌ها با عنوان «داستان الیاس» منتشر شده و همچنین پیش از انتشار، این داستان‌ها در معراج شهدا و در جمعی دوستانه خوانده شده و بعد از آن مجموعه برگزیده‌ای از این داستان‌ها منتشر خواهد شد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • تصمیم «شهرستان ادب» برای انتشار مجموعه داستانی برای شهدای غواص
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.