موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

شعرخوانی «درید لحام» هنرمند مشهور سوری برای تشکر از آیت‎الله خامنه‎ای

11 بهمن 1394 07:52 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 4 رای
شعرخوانی «درید لحام» هنرمند مشهور سوری برای تشکر از آیت‎الله خامنه‎ای

شهرستان ادب به نقل از العالم: شماری از هنرپیشگان مشهور جهان عرب، احساسات خود خطاب به رهبر انقلاب و دبیرکل حزب الله لبنان را با عباراتی شورانگیز بیان کردند.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هنرمندان معروف سوری از جمله دُرید لحام، عارف الطویل  و نجدت أنزور با شرکت در گردهمایی موسوم به «رفاق على درب الشهادة» (همراهانِ راهِ شهادت) که از سوی تشکل «سوریا المستقبل» و «الفینیق السوری» ترتیب یافته بود؛ ضمن ادای احترام و ارادت و اظهار قدردانی از هدایت ها ورهنمود های رهبر انقلاب؛ احساسات خود را خطاب به ملت و رهبر ایران ابراز کردند.
درید لحام، بازیگر مشهور و باسابقه جهان عرب، در عباراتی کوتاه و رسا خطاب به رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: «در روحت قداست، در چشمت امید و در دستانت کارایی، موج می زند و اینگونه است که لبیک گویان کلامت فراوانند».
لحّام ادامه داد: «عشق و تقدیر و احترام، تو را.. از ملتی مقاوم و ارتشی سرسخت! پاینده باد ایران، زنده باد سوریه».

درید لحام، با سابقه ترین و از مشهورترین بازیگران جهان عرب است که در طول عمر هنری خود در ده ها فیلم و سریال بازی کرده و برنده چندین جایزه بین المللی شده است.

در بخش دیگری از همین مراسم، نجدت انزور کارگردان و فیلم ساز مشهور خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: از بیاناتت امید را درمی یابیم و عزمت، به صفوف مظلومینی که در مقابل استكبار ایستاده اند قدرتی مضاعف، می بخشد. فرزندانت و برادرانت به یاری ما آمدند، آنها اکنون سرورانی هستند که در کنار ارتش سوریه، زیباترین حماسه ها را آفریده اند و سرود پیروزی را سر می دهند: آنان مردان خدایند. متشکریم، نصر الله!



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • شعرخوانی «درید لحام» هنرمند مشهور سوری برای تشکر از آیت‎الله خامنه‎ای
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.