موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با حضور مرتضی امیری اسفندقه، دکتر محمدرضا ترکی و دکتر اسماعیل امینی

نشست نقد و رونمایی «در چهار بهارنارنج» و «در پیراهن اردیبهشت»

09 مرداد 1395 21:24 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
نشست نقد و رونمایی «در چهار بهارنارنج» و «در پیراهن اردیبهشت»

شهرستان ادب: موسسه شهرستان ادب با همکاری فرهنگسرای اندیشه نشست نقد و بررسی کتاب‎های «در چهار بهارنارنج» و «در پیراهن اردیبهشت» آثار مصطفی علی‎پور را برگزار می کند. 

نشست نقد و بررسی مجموعه شعرهای «در چهار بهارنارنج» و «در پیراهن اردیبهشت»  مصطفی علیپور با حضور شاعران و صاحب‎نظرانی چون : مرتضی امیری اسفندقه، دکتر محمدرضا ترکی و دکتر اسماعیل امینی عصر روز یکشنبه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد. 

کتاب‎های «در چهار بهارنارنج» و «در پیراهن اردیبهشت» تازه‎ترین مجموعه شعرهای مصطفی علی‎پور شاعر و منتقد شناخته شده معاصراست که در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال توسط انتشارات شهرستان ادب در اختیار علاقمندان حوزه شعر و ادبیات قرار گرفت. بخش اعظمی از این دو مجموعه شعر  دربردارنده شعرهای سپید و نیمایی علی‎پور است و  در این میان چند شعر در قوالب کلاسیک هم دیده می شود.

 مصطفی  علیپور از شاعران و منتقدان پرکار چند سال اخیر است که پیش از این مجموعه شعرهایی  چون:  «ازگلوی کوچک رود»، «هفت بندمویه»، «گزیده ادبیات معاصر57» و «باران انگورهای سوخته» از وی منتشر شده است و در زمینه پژوهش ادبی آثاری مانند: «از همدان تاصلیب» (اندیشه های سیاسی عین القضات همدانی)، «صوفیان شهید»، «درباره زبان شعر»، «تاصبحدمان» (زیبایی شناسی زبان وتصویر شعر نیما)، «ساختار زبان شعرامروز» و «درجست وجوی شعر» از وی در بازار کتاب عرضه شده است.

گفتنی است نشست نقد و بررسی کتابهای «در چهار بهارنارنج» و «در پیراهن اردیبهشت» در روزیکشنبه دهم مرداد ماه در فرهنگسرای اندیشه به آدرس خیابان شریعتی- پیش از پل سید خندان- پارک اندیشه  از ساعت 17 برگزار می شود.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نشست نقد و رونمایی «در چهار بهارنارنج» و «در پیراهن اردیبهشت»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.