موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
اردوی دوم دوره پنجم بانوان آفتابگردانها-زنجان

روی خط اردو _ روز اول

02 شهریور 1395 17:32 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
روی خط اردو _ روز اول
شهرستان ادب: اردوی دوم پنجمین دوره آموزشی بانوان شاعر انقلاب اسلامی (آفتابگردان ها) از مجموعه برنامه های موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب در نخستین روز شهریورماه آغاز شد.
این اردوی آموزشی با حضور 54 نفر از شاعران دوره پنجم و اعضای دوره تکمیلی، تا 4 شهریور در کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان دایر است.

شاعران جوان صبح روز یکم در موسسه شهرستان ادب گرد هم آمدند و پس از صرف صبحانه و دریافت پکیج ( کتاب های ویژه سیرمطالعاتی و فهرست برنامه های تنظیم شده برای اردو) آماده حرکت به سمت زنجان شدند و بعد از ظهر در محل مذکور مستقر شدند. پس از استراحتی کوتاه، در سالن آمفی تئاتر جهت حضور در برنامه افتتاحیه گرد آمدند.

برنامه با خوشامد گویی جناب آقای میلاد عرفان پور آغاز شد، سپس شاعران مهمان از جمله خانم ها رجایی، عباسیان، نانی زاد، ثابت و سعادتمند شعرخوانی نمودند.

در ادامه جناب آقای علی محمد مودب در باب نام شاعر به گفتگو پرداختند و ماموریت شاعر را اینگونه مطرح کردند که باید در میان این همه انشانویس، با افشای خود به انشای خویش برسد.

پس از افتتاحیه، برنامه ی اول نقد شعر، با کارشناسی خانم ها غیاث وند و کرباسی و جناب آقای سعید بیابانکی برای شاعران دوره پنجم برگزار شد.این برنامه با شعرخوانی شاعران و نقد منتقدان همراه بود و با شعرخوانی آقای بیابانکی به پایان رسید.

همزمان در کلاس مجاور برنامه ی ویژه اعضای تکمیلی با حضور آقایان عرفان پور و مودب برگزار شد که در این برنامه شاعران به مدت 5 تا 15 دقیقه به ارائه موضوع ادبی از پیش تعیین شده ی خود پرداختند.

پس از اتمام این برنامه ها، مراسمات ویژه نماز و شام انجام شد و شاعران آماده شرکت در برنامه ی بعد شدند.

ساعت 22 برنامه شب شعر و خاطره با اجرای خانم کبری موسوی آغاز شد. خانم موسوی با شعری از شاعر زنجانی، مرحوم حسین منزوی برنامه را شروع کردند و سپس شاعران را برای خوانش شعر و تعریف خاطره دعوت نمودند.

مهمان ویژه این برنامه آقای ولی الله کلامی زنجانی بودند. بدین ترتیب برنامه های روز اول اردوی آفتابگردان ها به پایان رسید.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • روی خط اردو _ روز اول
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.