موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

یادداشت آقای مجید اخشابی بر قطعه «مرز ما عشق است»

23 دی 1395 11:32 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.5 با 2 رای
یادداشت آقای مجید اخشابی بر قطعه «مرز ما عشق است»

«هو المستعان»

همواره تولید آثاری که منشأ و مناسبت شکل‌گیری و پدید آمدن‌شان غیر مترقبه و بدون پیش‌بینی است و هنرمند در پی وقوع و حدوث یک جریان و اتفاق در جامعه، دست به تولید و خلق اثر می‌زند در قیاس با تولید آثار بدون موضوع و غیر هدفمند، مثلاً عاشقانه‌های عمومی رایج، همت و عزم و اراده و مهم‌تر از همه هنری صد چندان را طلب می‌کند چرا که دست و پنجه نرم کردن با تنگنای زمان و محدودیت در موضوع و قالب به شدت تاب و توان هنرمند را می‌گیرند.

گرچه همیشه شور و شوق و هیجان و همسویی و همدلی با جامعه به عنوان نیرویی مضاعف و پیش‌برنده، هنرمند را تا پایان مسیر همراهی می‌کند و موجب موفقیتش می‌گردد.

اثر زیبا و ارزشمند «مرز ما عشق است» نیز جزء همین دسته آثار است که لازم است خدمت تمامی عوامل هنرمند و تلاشگر این اثر عرض تبریک و خسته نباشید داشته باشم.

بالاخص دوست هنرمند و ارجمندم جناب آقای امیرحسین سمیعی که خوانندگی و آهنگسازی این اثر را به زیبایی هرچه تمام‌تر عهده‌دار بوده‌اند.

امیدوارم و البته یقین دارم در نزد مخاطبین و علاقه‌مندان خردمند آثار موسیقایی، هنرمندانی که گام به گام و نفس به نفس با مردم‌شان در حرکت‌اند، با افرادی که چه باران از آسمان ببارد و چه آتش فقط عاشقانه‌های خودشان را می‌خوانند، تمیز داده می‌شوند و از حمایت بیشتری برخوردارند.

با احترام

مجید اخشابی

اول دی ماه نود و پنج


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • یادداشت آقای مجید اخشابی بر قطعه «مرز ما عشق است»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.