موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
توسط انتشارات شهرستان ادب

«از امجدیه تا ویلا» رمان جدید مجید اسطیری منتشر می‌شود

11 خرداد 1396 16:14 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
«از امجدیه تا ویلا» رمان جدید مجید اسطیری منتشر می‌شود

شهرستان ادب به نقل از فارس:مجید اسطیری از تالیف رمانی با عنوان «از امجدیه تا ویلا» خبر داد و گفت: رمان «از امجدیه تا ویلا» در بستر زمانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 1347 می‌گذرد. این مسابقات که در تهران و ورزشگاه امجدیه برگزار شد نقطه عطفی در تاریخ فوتبال ما و نگرش اجتماعی مردم به فوتبال بود.

وی افزود: همانطور که می‌دانیم در بازی فینال، تیم ملی ایران در برابر تیم رژیم اشغالگر قدس قرار گرفت و این رویارویی مجال بروز احساسات ضدصهیونیستی را نیز فراهم آورد. برای اولین بار شادی گسترده از برد ورزشی با احساسات ملی گره خورد و شهر را تکان داد.​

نویسنده مجموعه داستان «تخران» گفت: در این واقعه بزرگ من ظرفیت فراوانی برای خلق یک رمان دیدم. اگرچه بستر اصلی رمان رویدادهای مرتبط با این رقابت‌هاست، لکن شخصیت قهرمان در موقعیتی شبیه به موقعیت جوان امروز ما قرار دارد و می‌بینیم که مسائل اصلی او از مسائل جوان امروز دور نیست. در این اثر نیز مانند کتاب قبلی‌ام دغدغه اصلی برایم آدم‌های معمولی قشر فرودست هستند.

اسطیری با اشاره به زمانی که صرف نوشتن این رمان کرده گفت: نوشتن این اثر جدا از تاخیرهای ناخواسته‌ای که برای من پیش می‌آمد حدود دو سال به طول انجامید.

این نویسنده در پایان یادآور شد: این رمان حجمی حدود 150 صفحه خواهد داشت که از طرف انتشارات شهرستان ادب جهت کسب مجوز به وزارت ارشاد ارسال شده است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «از امجدیه تا ویلا» رمان جدید مجید اسطیری منتشر می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.