موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در «پرونده ادبیات مقاومت» سایت شهرستان ادب

واکنش ادبیات به حضور تروریست‌ها در تهران

20 خرداد 1396 16:58 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 3 رای
واکنش ادبیات به حضور تروریست‌ها در تهران

شهرستان ادب: در پی فاجعه تروریستی هفدهم خرداد و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان مظلوم و بی‌گناهمان به دست عوامل گروه‌های تکفیری و در استقبال از فرارسیدن روز جهانی قدس، «پرونده ادبیات مقاومت» سایت شهرستان ادب با نشانی: « http://shahrestanadab.com/پرونده-ادبیات-مقاومت » با تازه‌ترین آثار درباب فاجعه 17خرداد علیه گروه‌های تروریستی بازگشایی می‌شود.

 در فصل تازه این پرونده شعرهایی از محمدحسین جعفریان، محمدرضا سهرابی‌نژاد، امید مهدی‌نژاد، حسن صنوبری، علی‎محمد مودب، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، محسن ناصحی، مهدی صفی‌یاری، فائزه زرافشان، زهرا علیشاهی، محمدصادق آتشی، سیدمحمدمهدی شفیعی و ابوطالب صفدری در یادکرد مظلومیت شهیدان 17خرداد و نکوهش گروه‎های تکفیری و پشتیبانانشان منتشر شده است.

این پرونده ادبی در فصل‎های پیشین خود به انعکاس صدای ادبیات در موضوع مقاومت مردم فلسطین دربرابر تجاوز رژیم صهیونیستی اسرائیل، مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر حمله وحشیانه رژیم عربستان سعودی، مقاومت مردم مظلوم عراق و سوریه در برابر تجاوزات گروه‎های تکفیری و ارهابی، و مظلومیت شیعیان بحرین و نیجریه در برابر دسیسه‌های سعودی پرداخته بود. در این پرونده همچنین اخبار مربوط به «شب‎های شعر مقاومت» موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب در همصدایی با شهیدان، مبارزان و آزادی‎خواهان جهان اسلام منتشر شده بود. 

در تازه‌ترین فصل پرونده ادبیات مقاومت، تمرکز بر موضوع جنایت تروریست‌ها در تهران خواهد بود اما سرفصل‌های پیشین، به ویژه روز قدس و بیداری و بیدارگری ادبیات متعهد در برابر جنایت‎های صهیونیست‎ها، آل سعود، تفکیری‎ها و هم‎پیمانانشان همچنان ادامه پیدا خواهد کرد؛ چه اینکه ادبیات مقاومت ادبیاتی فرازمانی و فرامکانی و برخاسته از روح آزادی‎خواهی و حق‎طلبی ملت‎های مسلمان است.

شما هم می‌توانید مطالب خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب یا ایمیل شهرستان ادب (info@shahrestanadab.com) برای انتشار در این پرونده به دست ما برسانید



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • واکنش ادبیات به حضور تروریست‌ها در تهران
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.