موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر

15 تیر 1396 10:30 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 2 رای
فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر

شهرستان ادب: سیدمحمد میرآقابابا مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر، با اعلام خبر برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر اظهار کرد: با توجه به توجهات مقام معظم رهبری به مسأله شعر و اهمیت این هنر در ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین با توجه به پیشینه درخشان و سابقه پنج ساله برگزاری جشنواره شعر غدیر در بنیاد بین‌المللی غدیر و مراکز همسو، این نیاز به شکلی واضح احساس شد تا ششمین جشنواره شعر غدیر به صورت بین‌المللی برگزار شود. این در حالی است که همه آثار برگزیده پنج دوره قبل این جشنواره در پنج جلد به چاپ رسید و در دسترس علاقه‌مندان به شعر و ادب قرار گرفت.

وی افزود: زمان برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت سال 1396 خواهد بود و به صاحبان 18 اثر برگزیده هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

میرآقابابا درباره موضوعات ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر نیز توضیح داد: دبیرخانه این جشنواره با انتشار فراخوانی از شاعران، ادیبان و عاشقان ولایت و خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) خواست تا اشعار سروده شده خویش را با موضوعات «حماسه غدیر»، «غدیر، امامت و ولایت»، «غدیر و پاسداری از حریم اهل‌بیت(ع)»، «غدیر و وحدت جهان اسلام»، «غدیر و نهج البلاغه» جهت شرکت در جشنواره و ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، بزرگراه شهید صدر، خیابان بازدار (کامرانیه شمالی) نبش کوچه ناهید پلاک 18 ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: این جشنواره بین‌المللی به همت بنیاد بین‌المللی غدیر و با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه جامعةالمصطفی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: علافه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 25 مردادماه به صندوق الکترونیکی dobarehghadir6@gmail.com ارسال کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.jashnvareh.ghadir.ir و سایت www.alghadir.ir مراجعه کنند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.