موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
اردوی دوم دوره ششم آقایان

گزارش روز دوم اردوی آفتابگردان‌ها

01 مهر 1396 14:51 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
گزارش روز دوم اردوی آفتابگردان‌ها

شهرستان ادب:‌ دومین روز اردوی ششمین دوره آفتابگردان ها موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب یکشنبه 26شهریورماه در اردوگاه امام علی استان البرز با حضور شاعران جوان انقلاب  اسلامی و اساتید ادبیات فارسی برگزار شد.

اولین برنامه روز دوم به کارگاه نقد و بررسی آثار شاعران جوان با حضور محمدحسین نعمتی، سیدرضا وحیدزاده و سیدرسول پیره اختصاص یافت. در این کارگاه شعر بیش از 15شاعر آثار خود را قرائت کردند. در میان آثار هم شعر کلاسیک و هم شعر نو و ترانه دیده می شد که هر سه کارشناس مورد نقد وبررسی قرار گرفت. این جلسه سه ساعته تا هنگام اذان ظهر ادامه داشت.

دومین کارگاه نقد و بررسی شعر نیز عصر یکشنبه برگزار شد. در این کارگاه که مصطفی محدثی خراسانی و ناصر فیض به عنوان کارشناس حضور داشتند، نزدیک به20شاعر به خوانش آثار خود پرداختند و مورد نقد و بررسی اساتید قرار گرفت.

آخرین برنامه روز دوم نیز به شب شعر و خاطره اختصاص یافت. در این محفل که محمدحسین نعمتی اجرای آن را برعهده داشت، ناصر فیض، مصطفی محدثی خراسانی، حامد عسگری، میلاد عرفان پور، سیدرضا وحیدزاده، مبین اردستانی و... به شعرخوانی و بیان خاطرات زندگی خود در تعامل با دیگر شاعران پرداختند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • گزارش روز دوم اردوی آفتابگردان‌ها
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.