موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
حضور شاعران و نویسندگان ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین

کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی در پیاده روی اربعین

18 آبان 1396 12:03 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2 با 70 رای
کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی در پیاده روی اربعین

شهرستان ادب: «کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی» صبح روز پنجشنبه 11 آبان برای پیاده‌روی و راهپیمایی عظیم اربعین به راه افتادند.

این کاروان در روز اول سفر خود در موکب امام رضا در عمود ۲۸۵ و در جمع زوار امام حسین و مسافران سفر پیاده‌روی اربعین اقدام به برگزاری شب شعر کرد. در این شب شعر معنوی عباس احمدی، میلاد عرفانپور و محمدرضا طهماسبی اشعاری را قرائت کردند.

در شب دوم این سفر، کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی در موکب طلاب المقاومه در عمود ۷۱۷ (هیئت میثاق با شهدا) در جمعی از زائران پیادۀ اباعبدالله اقدام به برگزاری شب شعر دیگری کرد که شاعرانی چون میلاد حبیبی، حمیدرضا فاضلی، مرتضی حیدری آل کثیر، محمدرضا وحیدزاده، میلاد عرفانپور، علی داودی، امید مهدی‌نژاد اشعار خود را با محتوای عاشورایی خواندند.

همچنین این کاروان در مواکب بین راه و در طول مسیر پیاده‌روی با شعرخوانی شاعران حاضر در کاروان و مداحی برادر صالحی‌پور به ذکر مصایب اهل خیام حضرت اباعبدالله پرداختند و این مسیر را با شور و شعر عاشورایی طی کردند.

از ادامۀ برنامه‌های این کاروان می‌توان به اجرای برنامه شعرخوانی در موکب هیئت حماسه و هنر (دانشکده هنر) در عمود ۱۰۸۷ با حضور میلاد عرفانپور، حامد طونی، محمدرضا طهماسبی، رضا ابوذری و محمدرضا وحیدزاده اشاره کرد.

همچنین اجرای برنامه شعرخوانی در موکب اصحاب خراسانی به میزبانی حوزه هنری خراسان شمالی در کربلای معلا با حضور میلاد عرفانپور، محمدرضا طهماسبی، مرتضی حیدری آل کثیر، سیدجواد میرصفی، رضا یزدانی، رضا ابوذری، خادم، حمزه‌نژاد، علی داودی، عباس جواهری، مبین اردستانی، اللهیار خادمیان و محسن خوشرو.

 در طی مسیر این کاروان با شبکه‌های تلویزیونی افق، ولایت، شبکه استانی قم و... توسط محمدمهدی شفیعی، عرفانپور، وحیدزاده، فیروزجایی، علیرضا سمیعی، آل کثیر، خزایی ارتباط مستقیم داشتند.

این کاروان در روز اربعین حسینی به مقصد خود، کربلای معلی رسیده و دعاگوی همۀ دوستان و گرامیان هستند.

 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی در پیاده روی اربعین
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.