موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

برگزاری کلاس نقاشی و قصه گویی برای کودکان زلزله‌زده

28 آبان 1396 18:00 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
برگزاری کلاس نقاشی و قصه گویی برای کودکان زلزله‌زده

شهرستان ادب به نقل از فارس: شکوفه میرانی کتابدار کتابخانه پیامبر اعظم(ص) شهر زلزله زده ریجاب شهرستان دالاهو، که خانه و کاشانه‌اش در جریان زلزله خراب شده است با هدف افزایش روحیه و دوری ترس از زلزله کلاس‌های نقاشی و قصه‌گویی را در این منطقه برگزار کرد.

هفته پیش هفته کتاب‌وکتابخوانی و کتابدار بود. هفته‌ای که حلاوتش با تلخی زلزله غرب کشور آمیخته شد. در این میان همدلی و همراهی کتابداران و اهالی کتاب با زلزله‌زدگان زیبا و ستودنی بود. همراهی و همدلی که یکی از آن در ریجاب بود. ریجاب از توابع شهرستان دالاهو است که در زلزله غرب کشور دچار خرابی زیادی شد.

این کتابدار گفت: وضعیت در این مناطق بسیار بد و سخت است اکثر خانه‌ها و مدارس ویران شده است، اکثر مردم این شهر مجبورند در کوه و در چادرهای مسافرتی سرد، کوچک و نامناسب زندگی کنند.

کتابدار کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) در ادامه گفت: کودکان و دانش‌آموزان در شرایط بسیار بد روحی و ترسناکی قرار دارند، لذا بر خود لازم دانستم با هدف افزایش روحیه و دوری ترس زلزله از این کودکان کلاس‌های نقاشی و قصه‌گویی را برگزار کنم.

وی گفت: از تمامی هم وطنانم که به ما و سایر هم استانی‌هایم کمک می‌کنند بسیار تشکر می‌کنم اما ما در اینجا چادر مناسب(هلال احمر) حتی یک عدد نداریم و بخاطر خرابی خانه‌هایمان نمی‌توانیم پتو و لباس گرم تهیه کنیم لذا از مسئولان و مردم عزیز تقاضامندم مردم این مناطق را به سان سایر مناطق زلزله‌زده علی‌الخصوص روستاهایی که دسترسی به آنها سخت است را دریابند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • برگزاری کلاس نقاشی و قصه گویی برای کودکان زلزله‌زده
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.