موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

حکم انتصاب علیرضا قزوه در حوزه هنری ابلاغ شد

22 اردیبهشت 1392 15:58 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3.33 با 3 رای
حکم انتصاب علیرضا قزوه در حوزه هنری ابلاغ شد

حکم انتصاب علیرضا قزوه به عنوان مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری ابلاغ شد
محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری طی حکمی علیرضا قزوه را به عنوان مدیر جدید مرکز آفرینش های ادبی منصوب کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس‌، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری طی حکمی علیرضا قزوه را به عنوان مدیر جدید مرکز آفرینش‌های ادبی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی رضا قزوه

با سلام و احترام

به پیشنهاد معاونت محترم هنری، جناب عالی را که از چهره های درخشان ادبیات و هنر انقلاب اسلامی هستید، به مدیریت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری بر می گزینم.

همان طور که خود واقفید، این مرکز از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، پایگاه و خاستگاه هنرمندانی بوده است که امروز نامشان در سپهر ادب معاصر می درخشد و نقششان در شکل گیری جریان مبارک ادبیات و هنر انقلاب اسلامی انکار نشدنی است.

اما امروز، چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند:" سبک جدیدی از لحاظ زبان، مضمون و محتوا در حال ظهور و بروز است." بی شک بخش ادبیات حوزه هنری با توجه به سابقه و اشرافی که دارد، مهم ترین داعیه دار سبک ادبیات انقلاب اسلامی است.

از جناب عالی که علاوه بر طبع روان، به ابتکار و نوآوری مشهورید، انتظار می رود تمام سعی خود را در رشد و معرفی این نهال پرطراوت در مجامع و محافل علمی و ادبی داخلی به ویژه دانشگاه ها و علاقمندان خارج از مرزها به کار ببندید.

ارج نهادن به پیش کسوتان و اساتید، همراه با توجه به نسل جوان و فراهم کردن شرایط پرورش هنرمندان مؤمن و نوآور از مهم ترین دغدغه های استاد سفر کرده امان امیرحسین فردی بود که قطعاً توسط جناب عالی پی گیری خواهد شد.

ضمن آروزی رضوان الهی برای آن مجاهد مؤمن، برای حضرت عالی در این میدان جهاد، توفیقات روزافزون و سربلندی از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

مومنی درباره انتصاب علیرضا قزوه به این سمت نیز گفت: مرحوم فردی خیلی زود از بین ما رفت و کسانی که ایشان را نمی شناختند تازه لذت رفاقت با او را در حوزه هنری چشیده بودند. سعید بیابانکی تعبییر درستی داشتند درباره مرحوم فردی که گفتند صمیمیت محض دارد و انصافا ایشان تماما صمیمیت بود.

وی ادامه داد: بعد از مرحوم فردی نگران بودیم که چه کسی می تواند برای مدیریت مرکز آفرینش های ادبی بیاید چرا که این مرکز حساسیت های بسیاری برای حوزه هنری دارد و بنده هم به واسطه چند دهه حضورم از آن مطلع هستم.

مومنی گفت: خداوند لطف کرد و آقای قزوه با اخلاص تمام مدیریت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری را قبول کردند، در حالیکه اگر در شرایط دیگری بود قبول نمی کردند و فقط به خاطر همین تعهدی که در حوزه هنری وجود دارد و نگاه ارزشی به کار فرهنگ و هنر و برای این که کار معطل نماند پذیرفتند.

رییس حوزه هنری با بیان این که مراسم رسمی معارفه علیرضا قزوه در مراسمی دیگر که برای زنده یاد امیرحسین فردی برگزار می شود، صورت می گیرد، گفت: انتظاری که می رود این است که مرکز آفرینش های ادبی کارش بی هیچ حاشیه ای انجام شود، این مرکز مکان مهمی است و همه حوزه به این جا نگاه دارند  و از قدیم شعرا و نویسندگان جایگاهی ویژه ایی در ادبیات و هنر داشته اند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • حکم انتصاب علیرضا قزوه در حوزه هنری ابلاغ شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.