موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

«۱۷۵ اقیانوس‌‌، گزیده‌ای از شعرهای سروده شده برای شهدای غواص»‌ به زودی منتشر می‎شود

24 تیر 1394 05:29 | 1 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.5 با 2 رای
«۱۷۵ اقیانوس‌‌، گزیده‌ای از شعرهای سروده شده برای شهدای غواص»‌ به زودی منتشر می‎شود

شهرستان ادب به نقل از تسنیم: گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتشار مجموعه شعرهای برگزیده برای شهدای غواص خبر داد و گفت:‌ کتاب 175 اقیانوس در بردارنده گزیده‌ای از اشعار شاعران برای 175 شهید غواص دست بسته اکنون زیر چا است.


وی ادامه داد:‌ میلاد عرفان پور گردآوری و انتخاب این اشعار را برعهده داشته و تهیه محتوای کتاب بر عهده موسسه شهرستان ادب بوده است‌، هم‌چنین چاپ کتاب و طرح جلد آن نیز بر عهده سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس بوده است.

بابایی از انتشار و توزیع کتاب پس از تعطیلات عید فطر در بازار کتاب خبر داد.

میلاد عرفان‌پور شاعر نیز پیش از این به تسنیم گفته بود:‌ گزیده‌ای از بهترین اشعار که از لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی هستند،‌ را منتشر کنیم،‌ تاکنون بیش از 200 شعر از شاعران مختلف کشور درباره شهدای غواص سروده شده است‌، که قرار است ما 30 یا 40 شعر برتر را منتشر کنیم. در انتخاب اشعار صرفاً به کیفیت توجه کردیم،‌ خوشبختانه شعرهای بسیار خوبی از شاعران جوان و گمنام  تاکنون سروده شده است. البته در روزهای آتی نیز فراخوانی خواهیم داد تا اگر شاعرانی هستند که شعر سروده شده دارند که تاکنون در فضای مجازی منتشر نشده است،‌ ارسال کنند و ما مطمئن شویم شعری از قلم نیفتاده باشد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «۱۷۵ اقیانوس‌‌، گزیده‌ای از شعرهای سروده شده برای شهدای غواص»‌ به زودی منتشر می‎شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: