موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
عصر سه شنبه

پنجمین نشست «لذت داستان» ویژه محمدکاظم مزینانی

05 مرداد 1394 08:03 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2.5 با 2 رای
پنجمین نشست «لذت داستان» ویژه محمدکاظم مزینانی

شهرستان ادب: نشست ماهانه «لذت داستان» سه شنبه 6 مرداد ماه  1394  پس از مدتی تاخیر، در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد. در نشست ادبی «لذت داستان» که موسسه­ فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزاری آن را به عهده دارد، علاقه‌مندان به داستان‌خوانی و داستان‌نویسی فرصت دیدار با یکی از نویسندگان برجسته کشور را خواهند داشت. «محمدکاظم مزینانی» میهمان ویژه پنجمین نشست «لذت داستان» خواهد بود.


محمدکاظم مزینانی که سال گذشته موفق به دریافت جایزهء جلال آل احمد به خاطر رمان "آه با شین" شد متولد شهر دامغان و دانش آموختهء رشتهء زبان و ادبیات فارسی است. او سابقهء سالها فعالیت در زمینه شعر علی الخصوص شعر کودک و نوجوان را در کارنامهءخود دارد. اولین رمان بزرگسال وی با نام "شاه بی شین" که در سال 89 به چاپ رسید خبر از ورود جدی یک نویسنده وشاعر کودک و نوجوان به عرصهء رمان بزرگسال را میداد. عده ای دومین رمان بزرگسال وی "آه باشین" را ادامهء رمان نخست وی میدانند و عده ای بر آنند که این دو رمان جز شباهت نام ها، ارتباط چندانی با هم ندارند.

علاقه‌مندان به داستان در این نشست می‌توانند شنونده تجربیات داستان‌نویسی این نویسنده حرفه‌ای باشند و با وی به گفت‌وگو بنشینند.

همچنین بخشی از نشست «لذت داستان» به داستان‌خوانی یک نویسنده جوان اختصاص خواهد داشت. مجتبی فدایی نویسنده جوانی است که در لذت داستان دی­ ماه، داستان وی توسط آرمین و حضار مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

پنجمین نشست «لذت داستان» سه شنبه 6 مرداد ماه  1394  ساعت 17 در محل فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای عموم علاقمندان به ادبیات آزاد است.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پنجمین نشست «لذت داستان» ویژه محمدکاظم مزینانی
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.