موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

علی‎محمد مودب: شعر باید در زمینه مبارزه با مظهر کامل استکبار «آمریکا» جدی‌تری وارد شود

19 شهریور 1394 05:53 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
علی‎محمد مودب: شعر باید در زمینه مبارزه با مظهر کامل استکبار «آمریکا» جدی‌تری وارد شود

شهرستان ادب به نقل از نسیم: مودب گفت: شعر باید در زمینه مبارزه با مظهر کامل استکبار، آمریکا ورود جدی‌تری کند. رئیس موسسه شهرستان ادب در گفتگو با «نسیم»، اظهار داشت: شعر ما در این سال‌ها جزو هنرهایی است که در بحث استکبارستیزی پیش‌رو بوده اما در مورد آمریکا به عنوان شیطان بزرگ کم‌کاری‌هایی داشته‌ایم.

علی محمد مودب در گفتگو با «نسیم»، درباره ورود شعر به بحث استکبارستیزی گفت: شعر ما در این سال ها جزو هنرهایی است که در بحث استکبارستیزی پیش رو بوده است. شعر یکی از بهترین و اصلی ترین هنرهایی به شمار می رود. که حرف ها، افکار، آرمان ها و احساسات مردم انقلابی و انقلاب اسلامی بازتاب داده است.

وی ادامه داد: در زمینه استکبارستیزی هم شعر یکی از بهترین کارنامه ها را در حوزه هنر دارد و اشعار درخشانی داریم که به این موضوع پرداخته اند؛ اشعار خوبی که علاوه بر پرداختن به مسئله استکبارستیزی، به موضوع مستضعفین جهان، امت واحده و.... هم پرداخته اند.

رئیس موسسه شهرستان ادب اظهار داشت: البته جدال ها و نبردهای حق و باطل بسیار گسترده است و هر چه هم در این زمینه کار کنیم، باز کم کاری کرده ایم؛ با این حال شعر در این زمینه کارنامه بدی ندارد.

مودب با اشاره به بحث آمریکاستیزی در شعر اظهار داشت: البته اشعار کمی در این زمینه دارد که صرفا به مسئله خاص آمریکا پرداخته باشد؛ با این حال بنده از جمله افرادی هستم که توفیق داشتم اشعاری را دراین زمینه داشته باشم.

وی خاطر نشان کرد:  آمریکا یک پدیده ای است  که وجود و زندگی ما را در سده اخیر تهدید کرده و سایه اش همیشه سایه شومی برای ایران ما بوده است،



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • علی‎محمد مودب: شعر باید در زمینه مبارزه با مظهر کامل استکبار «آمریکا» جدی‌تری وارد شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.