موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
تسلیت به محمد محمودی نورآبادی

سرهنگ پاسدار «ستار محمودی نورآبادی» در سوریه به شهادت رسید

17 آذر 1394 23:42 | 2 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.6 با 10 رای
سرهنگ پاسدار «ستار محمودی نورآبادی» در سوریه به شهادت رسید

شهرستان ادب: با خبر شدیم سرهنگ پاسدار «ستّار محمودی نورآبادی»، برادر آقای محمد محمودی نورآبادی، نویسندۀ خوب کشورمان و از مؤلفان شهرستان ادب در سوریه به فیض شهادت نائل آمده‌اند‌.

شهید «ستار محمودی»  یکی از اعضای نیروی دریایی بوشهر و فرمانده پدافند هوایی منطقه پنجم بندر لنگه بود که به دلیل تسلط بر مسائل نظامی، به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به جمع مدافعان حرم پیوست و راهی سوریه شد. او در جریان عملیات مستشاری در لاذقیه سوریه به شهادت رسید. شهید ستار محمودی نورآبادی، فارغ‌التحصیل رشته ادبیات و فوق‌لیسانس رشته مدیریت و قهرمان رشته ژیمناستیک بود.

به جز شهید ستار محمودی، محمد محمودی نورآبادی برادر دیگری با نام «عبدالرسول محمودی نورآبادی» داشت که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود.

نویسندۀ کتاب «هزار و یک جشن» (که به تازگی نامزد جایزۀ شهید غنی‎پور شد) پس از اعلام خبر شهادت برادرش در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شهادت برادر دیگرش گفت: «شهادت ایشان لطف دوباره خداوند به ما بود.»

مجموعه هنرمندان و همکاران موسسۀ فرهنگی هنری شهرستان ادب شهادت را بر این سردار رشید اسلام تبریک و به جناب آقای محمد محمودی نورآبادی و امت اسلامی تسلیت می‎گوید. باشد که بتوانیم در سنگر ادبیات و با سلاح قلم، ادامه‎دهندۀ راه این ستاره‎های درخشان آسمان ایران اسلامی باشیم.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • سرهنگ پاسدار «ستار محمودی نورآبادی» در سوریه به شهادت رسید
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: