موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

مجموعه شعر «پنکۀ قدیمی» آرش شفاعی منتشر می‌شود

02 اسفند 1394 19:43 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 1 با 1 رای
مجموعه شعر «پنکۀ قدیمی» آرش شفاعی منتشر می‌شود

شهرستان ادب به نقل از مهر: آرش شفاعی مجموعه‌ای از اشعار کلاسیک خود را در قالب مجموعه‌ای با عنوان «پنکه قدیمی» منتشر می‌کند.

 آرش شفاعی شاعر و روزنامه‌نگار معاصر از آماده انتشار شدن دفتر تازه‌ای از اشعار خود با عنوان «پنکه قدیمی» همزمان با ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

وی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: مجموعه شعر «پنکه قدیمی» شامل دو بخش است و بخش اول منتخبی  است از رباعی هایی که در این سالها سروده ام. بخش دوم کتاب هم شامل غزل هایی است که پیش تر در کتاب های دیگر من نیامده و اغلب غزل هایی هستند که بعد از مجموعه «کودتای سفید» سروده شده اند.

به گفته شفاعی بخشی از غزل های این مجموعه پیش تر در فضای مجازی منتشر شده بودند و مورد استقبال دوستداران شعر هم قرار گرفته بودند.

این شاعر تاکید کرد بعد از مجموعه «پنکه قدیمی» به احتمال زیاد تا مدتی سروده های کلاسیک خودم را منتشر نخواهم کرد و قصد دارم به صورت متمرکز به شعر سپید بپردازم. همین الان هم به اندازه یک مجموعه کامل شعرهای سپید منتشر نشده دارم اما چون معتقدم شعر سپید نیاز به ویرایش های دقیق تر و چندین باره دارد فعلاً ترجیح می دهم آن ها را منتشر نکنم.

مجموعه «پنکه قدیمی» را انتشارات نیماژ منتشر خواهد کرد و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس خواهد بود.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مجموعه شعر «پنکۀ قدیمی» آرش شفاعی منتشر می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.