موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
به همت «شهرستان ادب»

شاعران و نویسندهای اردیبهشتی در «سلام ماه» گردهم جمع می‌شوند

29 اردیبهشت 1395 11:39 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
شاعران و نویسندهای اردیبهشتی در «سلام ماه» گردهم جمع می‌شوند

جشن «سلام ماه» در دوره جدید، روز پنج‌شنبه سی اردیبهشت در محل شهرستان ادب، دومین نشست خود را برگزار خواهد کرد.

در این جلسه شاعران و داستان‌نویسان متولد ماه اردیبهشت، از زندگی و خاطرات تلخ و شیرین خود خواهند گفت و نیز بخش‌هایی از آثار جدید خود را برای دوست‌داران ادبیات خواهند خواند.

دومین جشن «سلام ماه»، پنجشنبه 30 اردیبهشت از ساعت 17 تا 20 در محل موسسه شهرستان ادب واقع در تقاطع خیابان‌های طالقانی و شریعتی، روبروی سینما صحرا برگزار می‌شود. حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

 

موسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» از سال گذشته برنامه «سلام ماه» را آغاز کرده است، و به صورت ماهانه و گاه دوماهانه، جشن تولدی بزرگ برای شاعران برجسته متولد هر ماه تدارک دیده است. هدف از این برنامه، که تاکنون با استقبال بسیار خوب علاقمندان ادبیات برگزار شده است، ارج نهادن به شاعران و نویسندگان پیشکسوت کشورمان و نیز آشنایی شاعران جوان با تجربه‌های بزرگان ادبیات است. از خلال گفته‌های به ظاهر معمول این ادیبان، گاه لحظه‌های درخشان، و به یاد ماندنی برای دوستداران ادبیات خلق شده است. برگزارکنندگان این جشن همچنین امیدوارند که جوانان شاعر از دل این تجربه‌ها با فرایند خلق ادبیات به صورت عملی آشنا شوند.

در جلسه‌ای که به همین مناسبت در سال گذشته برگزار شد شاعرانی چون عباسعلی براتی‌پور، مصطفی محدثی خراسانی، محمدحسین جعفریان، فاضل‌نظری، سجاد عزیزی آرام، سیدرضا محمدی، علی‌محمد مؤدب، محمدمهدی سیار، غلامرضا طریقی، فاطمه نانیزاد، سید اکبر میرجعفری، سعید حدادیان، محمد برزگر، بهروز آورزمان، علی داوودی، میلاد عرفانپور و سیدعلی لواسانی حضور داشتند. این شاعران، نویسندگان و هنرمندان در حضور علاقمندان ادبیات و فرهنگ به مرور خاطرات خود پرداختند. دوره جدید به صورت متفاوت و با ایده‌ها و افکاری تازه‌تر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • شاعران و نویسندهای اردیبهشتی در «سلام ماه» گردهم جمع می‌شوند
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.