موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
جشن تولد ادبیاتی‌های متولد شهریور و مهر برگزار می‌شود

«سلام ماه» به ایستگاه پنجم رسید

10 مهر 1395 10:29 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
«سلام ماه» به ایستگاه پنجم رسید

شهرستان ادب: نویسندگان و شاعران متولد ماه‌های شهریور و مهر تولد خود را روز شنبه دهم مهر ماه در برنامه «سلام ماه» جشن می‌گیرند. این پنجمین جشن تولدی است که از ابتدای امسال در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار شده است.

«سلام ماه» که از فروردین 1394 آغاز شده است امسال در دوره دوم اجرا، میزبان نویسندگان و شاعران متولد شهریور و مهر است تا برای علاقمندان ادبیات و فرهنگ از خاطرات تلخ و شیرین زندگی شخصی و ادبی خود بگویند. در این مراسم، ادبیاتی‌ها کیک تولد خود را در جمعی دوستانه می‌بُرند و نیز بخش‌هایی از آثار جدید خود را برای دوست‌داران ادبیات می‌خوانند.

در مراسمِ روز شنبه که از ساعت 17 تا 20 ادامه خواهد داشت سمیرا اصلان‌پور، مصطفی علیپور، سعید بیابانکی، سیداکبر میرجعفری، محمدرضا شرفی خبوشان، ابراهیم اکبری دیزگاه، فریبا یوسفی و رضا وحیدزاده از جمله نویسندگان و شاعرانی هستند که تولد خود را جشن خواهند گرفت.

جشن «سلام ماه» که از سال گذشته به ابتکار «شهرستان ادب» آغاز شده است فرصتی است برای آشنایی نزدیک‌تر و صمیمانه‌تر با چهره‌های مشهور ادبی کشورمان. هدف از این برنامه، که تاکنون با استقبال بسیار خوب علاقمندان ادبیات همراه شده است، ارج نهادن به شاعران و نویسندگان پیشکسوت کشورمان و نیز آشنایی شاعران جوان با تجربه‌های بزرگان ادبیات فارسی است. از خلال گفته‌های به ظاهر معمول این ادیبان، گاه لحظه‌های درخشان، و به یاد ماندنی برای دوستداران ادبیات خلق شده است. برگزارکنندگان این جشن امیدوارند که جوانان شاعر از دل این تجربه‌ها با فرایند خلق ادبیات به صورت عملی آشنا شوند.

«سلام ماه» در محل مؤسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» به نشانی سه راه طالقانی (تقاطع خیابان‌های طالقانی و شریعتی)، روبروی سینما صحرا برگزار می‌شود. حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «سلام ماه» به ایستگاه پنجم رسید
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.