موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با عنوان « نبویّون»

سومین شب شعر ملی «مدافعان حرم» در زاهدان

01 آبان 1395 12:05 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
 سومین شب شعر ملی «مدافعان حرم» در زاهدان
 شهرستان ادب: سومین شب شعر ملی «مدافعان حرم» با حضور هنرمندان برجسته کشوری و استانی شنبه، یکم آبان‌ماه در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان زاهدان برگزار می‌شود. در این مراسم باشکوه شاعران شیعه و سنی دوشادوش هم به شعرخوانی می‌پردازند.

از جمله شاعران حاضر در این جلسه می‌توان به عباس باقری، علی داودی، حامد عسگری، قاسم صرافان، زهراپردل، محمدنور طاهری و عبدالسلام بزرگ زاده اشاره کرد.

اسفندیار زیدآبادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان در این رابطه بیان کرد: این همایش ادبی در شهرستان زاهدان با عنوان « نبویّون» و با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم توصیف دلاورمردی‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم در پاسداری از حرم اهل بیت(ع) در قالب شعر است، افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این آیین است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این آیین ادبی سه نفر از شاعران برجسته در سطح ملی و سه نفر از شاعران برجسته استانی شعر خوانی خواهند کرد.

زیدآبادی عنوان کرد: شب شعر مدافعان حرم ۱۳ مهرماه با عنوان شهدای ایران در تهران و ۲۷ مهرماه با عنوان زینبیون در شهرستان کرمان برگزار شد. همچنین این مراسم ۴ آبان‌ماه با عنوان علویون در اهواز و ۱۱ آبان نیز با عنوان فاطمیون در مشهد برگزار خواهد شد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  •  سومین شب شعر ملی «مدافعان حرم» در زاهدان
  •  سومین شب شعر ملی «مدافعان حرم» در زاهدان
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.