موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در ادامه مراسم سلام ماه شهرستان ادب

ترنجستان بهشت، میزبان «سلامِ ماه» می شود

16 مهر 1394 17:14 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
ترنجستان بهشت، میزبان «سلامِ ماه» می شود

ترنجستان بهشت، روز یکشنبه 19 مهر میزبان جشن «سلام ماه» ویژه شاعران و نویسنده متولد مهرماه و شهریورماه خواهد بود.

سلسله برنامه های «سلام ماه» که به جشن تولد شاعران و نویسندگان هر ماه اختصاص دارد از فروردین ماه 1394 در موسسه شهرستان ادب آغاز شد و با استقبال خوبی از جانب شاعران و نویسندگان و همچنین اهالی فرهنگ روبرو شد حال بعد از گذشت شش ماه اولین جلسه نیمه دوم سال با مشاركت فروشگاه ترنجستان بهشت برگزار می گردد.

بزرگان و پيشكسواني از شاعران و نويسندگان مطرح كشور  و نام هاي آشنايي از جمله سیدعلی موسوی­گرمارودی، محمدعلی بهمنی، حاج علی انسانی، محمدرضا عبدالملکیان، جواد محقق، عباسعلی براتی­پور، محمدرضا سهرابی نژاد، سعید حدادیان، سیدرضا محمدی، مصطفی محدثی خراسانی، جواد محقق، حمیدرضا شکارسری، غلامرضا طریقی، حمیدرضا شاه‌آبادی، علی داوودی، محمود حبیبی کسبی، حامد عسکری، یوسف قوجق، سید وحید سمنانی، مجید سعدآبادی و... از جمله شاعران و نویسندگانی هستند که تا به حال در جلسات  «سلام ماه» حضور پیدا کرده­اند.

«سلام ماه» در اين برنامه میزبان شاعران و نویسندگانی مطرح كشور خواهند بود كه تا كنون حضور سعیدبیابانکی، فاضل نظری، حبیب احمدزاده، مصطفی علیپور، ،سیداکبر میرجعفری، فریبا یوسفی، و... در اين برنامه قطعي شده است.


 همچنين در اين برنامه  کانون ادبی ترنجستان رسما شروع به فعالیت می­کند. فروشگاه ادبي ترنجستان به واسطه طراحي منحصر به فرد و فضاي مناسب و تنوع عرضه كتاب و محصولات فرهنگي توانسته است مورد توجه علاقه مندان اين عرصه قرار گيرد.  اين فروشگاه قصد دارد با راه اندازي اين كانون در قالب جلسات هفتگي شعر و همچنين محافل نقد و بررسي كتاب و شعر خواني بيش از پيش در اين عرصه فعال باشد.

جشن «سلام ماه» یکشنبه 19 مهرماه از ساعت 17:30 در محل کتابفروشی «ترنجستان بهشت» واقع در خیابان شریعتی بالاتر از حسینیه ی ارشاد برگزار خواهد شد. حضور در این جشن برای علاقمندان آزاد می باشد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • ترنجستان بهشت، میزبان «سلامِ ماه» می شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.