موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
تازه ترین کتاب فیض

«نثرهای ناصری» ناصر فیض منتشر می‎شود

05 آذر 1394 18:00 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3.67 با 3 رای
«نثرهای ناصری» ناصر فیض منتشر می‎شود

شهرستان ادب به نقل از تسنیم: ناصر فیض از انتشار جدیدترین کتاب خود با عنوان «نثرهای ناصری» تا پایان سال جاری خبر داد.


ناصر فیض، شاعر طنزپرداز، با اشاره به آثار جدید در دست انتشار خود، از چاپ مجموعه‌ای از نثرهایش خبر داد و گفت: نثرهای پراکنده‌ام در این سال‌ها را در قالب کتابی جمع‌آوری کردم که قرار است با عنوان «نثرهای ناصری» روانه بازار کتاب شود. این اثر تنها حاوی نثر است و برخلاف دیگر مجموعه‌های منتشر شده از من، شعری ندارد.

وی به موضوعات این مطالب اشاره کرد و ادامه داد: این مطالب به فراخور موضوعات مختلف نوشته شده و عمده موضوعات آنها را مسائل اجتماعی تشکیل می‌دهد. «نثرهای ناصری» در قالب‌های مختلفی نیز نوشته شده است؛ تعدادی از مطالب خاطره‌گونه هستند و برخی نیز شبیه داستان‌اند؛ در مجموع می‌توان گفت که در این کتاب قالب‌های مختلفی دیده می‌شود.

شاعر «فیض‌بوک» افزود: این اثر قرار بود که در نمایشگاه سال گذشته منتشر شود، اما به دلایلی انتشار آن تا به امسال به تعویق افتاده است. چاپ این اثر را نیز انتشارات سوره مهر برعهده دارد. در نظر دارم که تا پایان سال منتشر کنم. این کتاب در نمایشگاه کتاب تهران نیز توزیع می‌شود.

از ناصر فیض تاکنون آثار متعددی منتشر شود که از جمله این موارد می‌توان به «فیض بوک»، «املت‌ دسته‌دار» و «نزدیک ته‌خیار» اشاره کرد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «نثرهای ناصری» ناصر فیض منتشر می‎شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.