موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
چهاردهمین پرونده‌کتاب سایت شهرستان ادب:

پرونده‌کتاب «حوّای سرگردان» در سایت شهرستان ادب آغاز به کار کرد

12 اسفند 1397 13:50 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 3 رای
پرونده‌کتاب «حوّای سرگردان» در سایت شهرستان ادب آغاز به کار کرد

شهرستان ادب:‌ محمدقائم خانی، نویسنده و پژوهشگری است که نگارش داستان‌های کوتاه و مقالات متعددی را در کارنامۀ خود دارد. خانی با مطبوعات و رسانه‌ها نیز همکاری دارد و سردبیری نشریۀ تخصصی مهاجر نیز برای مدتی به عهدۀ وی بوده است. خانی در زمینۀ پژوهش‌های اجتماعی، نقد داستان و... نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

از محمدقائم خانی تاکنون کتاب‌ غیرداستانی «رمان و معنویت» به چاپ رسیده است و کتاب «انسان در رمان» نیز در دست چاپ است که قرار است توسط  سازمان انتشارات کانون اندیشه جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شود. کتاب رمان و معنویت نیز، مجموعه‌مقالاتی است که به کوشش محمدقائم خانی توسط نشر نوین‌پژوه سینا منتشر شده است.

اما «حوّای سرگردان» نخستین اثر داستانی محمدقائم خانی است که سال 97 توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است. این مجموعه‌داستان شامل داستان‌هایی است که با محتوای توسعه، طبیعت، تمدن و... . بعضی منتقدان این کتاب را «تقابلی میان شهر و روستا» و برخی دیگر آن را «دارای یک جهان دوقطبی» دانسته‌اند.


چهاردهمین پرونده‌کتاب سایت شهرستان ادب، اختصاص دارد به کتاب «حوای سرگردان» نوشتۀ محمدقائم خانی. در این پرونده، اخبار، گزارش‌ها، یادداشت‌ها و مصاحبه‌هایی درخصوص این کتاب و نویسندۀ آن منتشر خواهد شد.

شما برای مطالعۀ مطالب این پرونده می‌توانید به صفحۀ اختصاصی آن مراجعه کنید: پرونده‌ کتاب حوای سرگردان


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پرونده‌کتاب «حوّای سرگردان» در سایت شهرستان ادب آغاز به کار کرد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.