موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه 98

فراخوان مسابقۀ داستان‌نویسی رضوی

17 آذر 1398 13:11 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
فراخوان مسابقۀ داستان‌نویسی رضوی

شهرستان ادب: مسابقه داستان‌نویسی رضوی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) و دبیرخانه سلسله نشست‌های عصرانه داستان‌نویسان رضوی برگزار می‌شود.

حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) با اشاره به موضوع و شرایط شرکت در این مسابقه گفت: مسابقه داستان‌نویسی رضوی با موضوع اشخاص و چهره‌های مردمی و مذهبی مدفون در حرم مطهر رضوی و یکی از ورودی‌های حرم مطهر رضوی (باب الرضا(ع)، باب الجواد(ع)، باب الهادی(ع) و…) برگزار می‌شود و انتشارات به‌نشر از حضور تمامی نویسندگان برای شرکت در این مسابقه استقبال می‌کند.

وی افزود: علاقه‌مندان باید فرمت آثار و داستان‌های ارسالی را در قالب نوشتاری با پسوند pdf. یا txt. همراه با مشخصات کامل نویسنده داستان به پیام‌رسان بله به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ ارسال کنند.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر در ادامه گفت: در زمینه جوایز؛ یک کارت هدیه پنج میلیون ریالی برای نفر نخست، کارت هدیه چهار میلیون ریالی به نفر دوم و کارت هدیه سه میلیون ریالی برای برگزیده سوم این مسابقه درنظر گرفته شده است. سلسله نشست‌های عصرانه داستان‌نویسان رضوی در سه‌شنبه‌های به‌نشر، طی مدت ۲ سال برگزاری خود با تشکیل دبیرخانه این جلسات، اقدام به برگزاری مسابقه داستان‌نویسی با محوریت داستان‌های کوتاه رضوی کرده است. عصرانه داستان‌نویسان رضوی به دبیری سعید تشکری در قالب نشست‌های تبلیغی‌ترویجی«در پناه کلمات» در آستانه برگزاری هشتادمین نشست، هر هفته میزبان جلسات داستان خوانی با موضوع امام رضا(ع) در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در مشهد و با حضور نویسندگان جوان و نوقلم و نویسندگان پیشکسوت است.

سعیدی گفت: ماحصل برگزاری نشست‌های عصرانه داستان‌نویسان رضوی، تدوین کتابی از داستان‌های نویسندگان نوقلم با عنوان «به صرف عصرانه» شامل ۲۲ داستان کوتاه رضوی است. همچنین این انتشارات اخیرا با تعدادی از نویسندگان جوان حاضر در این نشست‌ها، قرارداد تولید اثر را به امضاء رسانده که از این میان کتاب «دل اندرروا» به قلم ام‌البنین ماهر منتشر شده است.

مهلت ارسال آثار برای این مسابقه تا پایان آذرماه 98 درنظر گرفته شده است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • فراخوان مسابقۀ داستان‌نویسی رضوی
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.