موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

ترانه‌ها و شعرهای سپیدم را هنوز ارائه نکرده‌ام

04 شهریور 1392 13:39 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
ترانه‌ها و شعرهای سپیدم را هنوز ارائه نکرده‌ام
سعید حدادیان گفت: من در قالب مثنوی، دوبیتی، سپید و ترانه هم سروده‌هایی دارم که هنوز ارائه نکرده‌ام و کتاب «همیشه باران» تنها مجموعه کوچکی از اشعار این حقیر است.

پیش از این در مصاحبه‌ای که سعید حدادیان با خبرگزاری فارس داشت به اظهار نظر درباره چاپ کتابش توسط انتشارات شهرستان ادب پرداخته بود و عنوان داشته بود که مایل به انتشار این مجموعه اشعارش نبوده است و شهرستان ادب با اجازه او بخش‌هایی از شعرهایش را انتخاب و منتشر کرده است.

انتشار این گفت‌وگو این سوال را به وجود آورد که چگونه ممکن است کتاب شعری منتشر شود و شاعرش تمایلی به انتشار آن نداشته باشد. در همین رابطه این شاعر و مداح اهل بیت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این موضوع مربوط به شخص بنده  است نه منتشرکنندگان کتاب. چون دوستان خوبم در شهرستان ادب از شاعران بسیار خوب و بزرگواری هستند که نسبت به من لطف و محبت دارند.

وی در پاسخ به این سوال که کتاب «همیشه باران» چه قدر از اشعار شما را در بر می‌گیرد و آیا مجموعه کاملی از اشعارتان در این کتاب ارائه شده است، اظهار داشت: من در قالب مثنوی، دوبیتی، سپید و ترانه هم سروده‌هایی دارم که هنوز ارائه نکرده‌ام و این کتاب تنها مجموعه کوچکی از اشعار این حقیر است که البته سعی شده از بهترین اشعار در آن استفاده شود.

این مداح اهل بیت در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه حجم سروده‌های شما بیش از آن چیزی است که در این کتاب آمده، آیا قصد انتشار بقیه اشعار را نیز دارید یا خیر، گفت: مگر در نظر دوستانی مثل شهرستان ادب به چشم آییم و الا نه..

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • ترانه‌ها و شعرهای سپیدم را هنوز ارائه نکرده‌ام
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.