موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
مصطفی جمشیدی درباره وضعیت سه رمان آماده انتشارش توضیح داد.

مسائلی که نویسنده را ناامید می‌کند

26 خرداد 1393 02:48 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
مسائلی که نویسنده را ناامید می‌کند

مصطفی جمشیدی درباره وضعیت سه رمان آماده انتشارش توضیح داد.

این نویسنده به خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: رمانی نوشته‌ام که با عنوان «الهامات پیرامون زندگی آقای غ» در انتشارات شهرستان ادب منتشر می‌شود. رمان دیگرم «معاصی نامعلوم» هم تازه تمام شده است. این دو رمان را در قالب مجموعه‌ای با عنوان «قصه‌های کوهستان» نوشته‌ام.

او افزود: رمان دیگری دارم با عنوان «دشت یاغی‌ها» که قرار بوده حوزه هنری آن را منتشر کند،‌ اما یک سال است که در حوزه خاک می‌خورد. دسترسی به دوستانی هم که آن‌جا باید کتاب را بخوانند، مثلا آقای حمزه‌زاده مشکل است‌. هیچ خبری نه درباره رد نه درباره قبول کتاب نیست. این مسائل آدم را مایوس می‌کند. اگر ما نویسنده‌ها نهادی مثل نظام مهندسیِ مهندس‌ها داشتیم، به این مسائل‌مان رسیدگی می‌شد.

او در ادامه گفت: مجموعه داستانی با عنوان «سه دلیلِ تنفر از عشق» دارم که در نشر افراز چاپ شده و قرار بوده چاپ دوم آن هم منتشر شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی جمشیدی متولد 1341 در شمیرانات و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران است. «سراب و سمرقند»، «وقایع‌نگاری یک زندیق»، «سونات عدن» و «بوفاری 4» از جمله آثاری است که از این نویسنده منتشر شده است.

 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مسائلی که نویسنده را ناامید می‌کند
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.