موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

آیت‌الله جوادی‎آملی: مهم‌ترین بصیرت، باور نظام و رهبر انقلاب است

08 دی 1393 02:25 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
آیت‌الله جوادی‎آملی: مهم‌ترین بصیرت، باور نظام و رهبر انقلاب است
شهرستان ادب به نقل از خبرگزاری‎ها: جمعی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی کشور با حضور در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، دیدار و گفتگو کردند.

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در سخنانی با اشاره به برگزاری موفقيت آميز رزمایش محمد رسول الله (ص) ، برای نيروهای نظامی شرکت کننده در اين رزمايش از درگاه خداوند طلب توفيقات روز افزون کردند و فرمودند:
خدا را شاکريم رزمايشي که به نام مبارک پيامبر اکرم و اعظم(عليه و علي آله آلاف التحيّة و الثناء) در دست اقدام و قيام نيروهاي مسلّح نظام اسلامي است بسيار پرارزش، پرارج و اميدبخش است.

ایشان ادامه دادند:
خداي سبحان را به اسماي حسناي او قسم مي‌دهيم همه این عزیزان را ياري و کمک بفرمايد و عزيزاني که از سراسر جهان عموماً و از اين کشور اسلامي با تکفيري‌ها و سلفي‌هاي داعشي در نبردند ، مشمول عنايت ويژه وليّ عصر باشند!

حضرت آیت الله جوادی آملی اذعان داشتند:
خداي سبحان به هر کسي آن توفيق را نمي‌دهد که با دست و توانِ او دين را ياري کند این امر جزء عنايت‌هاي الهي است و ما باید از خدا بخواهيم که خدايا تو که در هر حال دينت را حفظ مي‌کني اما آن توفيق را بده که دين تو به دست ما ياري شود.

معظم له در فراز دیگری از فرمایشات خود به تبیین ابعاد مختلف بصیرت از منظر قرآن و روایات پرداختند و اظهار داشتند:
بهترين بصيرت اين است که ما بدانیم با چه کسي رابطه و با چه کسی مبارزه داشته باشيم، خداوند در قرآن فرمود وقتي مي‌خواهي بجنگي با دشمنان هم‌مرز بجنگ؛ طبق این فرموده وقتي ما دشمن هم‌مرز داريم اينها مقدّم‌اند، حال اگر دشمني درون خانه ما به طور قطع اولویت مبارزه با آنان است؛ وجود مبارک پيغمبر فرمود, دشمنان خارجي را که شما مي‌شناسيد اما در درون اين امّت کساني هستند که نه به حيثيت اقتصادي و مقاومت اسلامي رحم مي‌کنند ، هر روز سخن از اختلاس است, اما از این دشمن بدتر دشمنی است که در درون ماست یعنی غرور و منيّت و نفس امّاره است ، بدترين دشمن همين است که در درون انسان خانه دارد. بهترين بصيرت اين است که اين دشمن را بشناسيم و سر جايش بنشانيم.

معظم له بیان داشتند:
به این دلیل حضرت فرمود بدترين دشمن غرور و خودخواهي و نفس امّاره است که دشمن بيرون، قلمروي دشمني‌اش مشخص است و در نهایت میخواهد ما را بکشد اما دشمن درون نمي‌خواهد ما را بکُشد اين نفس امّاره بالسوء تنها کاري که مي‌خواهد بکند این است که اول دينِ ما را بگيرد و بعد آبروي ما را بریزد و ما را مسلوب‌الحيثيه کند.

ایشان تاکید داشتند:
مهم‌ترين بصيرت اين است که ما با خودمان کنار بياييم و نظام، رهبر، امام و شهدا را باور کنيم آن وقت مي‌شود که نه بيراهه مي‌رويم و نه راه کسي را مي‌بنديم، ما وقتي موفقيم که بصيرت را از درونمان شروع کنيم همان‌طوري که دين به ما گفته نزديک‌ترين دشمنت را از پا در بياور بعد به سراغ دشمن دور برو

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • آیت‌الله جوادی‎آملی: مهم‌ترین بصیرت، باور نظام و رهبر انقلاب است
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.