موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

نشست مروری بر آثار میلاد عرفان‌پور در بیست‌وسومین عصرانه ادبی فارس

27 دی 1393 21:36 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
نشست مروری بر آثار میلاد عرفان‌پور در بیست‌وسومین عصرانه ادبی فارس

شهرستان ادب به نقل از فارس: در ادامه عصرانه‌های ادبی فارس، بیست‌وسومین عصرانه به مرور آثار میلاد عرفان‌پور شاعر جوان و خوش‌آتیه کشورمان اختصاص پیدا کرده است.

در این مراسم اسماعیل امینی، محمدرضا سنگری، سعید بیابانکی، علی محمد مودب و محمدمهدی سیار حضور خواهند داشت.

این برنامه روز یکشنبه 28.09.93 از ساعت 17 در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس با حضور اهالی شعر و ادب برگزار می‌شود.

میلاد عرفان‌پور شاعر جوان، متولد 1367 شیراز و ساکن تهران است. او دانشجوی کارشناسی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است و سابقه 12 سال فعالیت در حوزه شعر دارد.

این عضو بنیاد ملی نخبگان، تا به حال، مقام‌های بسیاری را در دهها جشنواره شعر از آن خود کرده است که از آن جمله عبارتند از: مقام اول جشنواره جوان خوارزمی 1385، کسب سرو زرین جشنواره بین‌المللی شعر فجر 1386، کسب جایزه ادبی قیصر امین‌پور 1386، برگزیده جشنواره تقریب مذاهب اسلامی1389، برگزیده شب شعر بزرگ عاشورا در چهار سال84تا 88 و ....

از عرفان‌پور تا کنون چهار مجموعه رباعی توسط انتشارات سپیده باوران منتشر شده است: «پاییز بهاریست که عاشق شده است» با مضامین عمومی و عاشقانه، «پادشهر» و «جشن فراموشی‌ها» با مضامین تنهایی، مرگ، عدالت و نقد زندگی شهری و «از شرم برادرم» که مجموعه شعرهای عاشورایی و دفاع مقدس است که منتشر شده است.

آخرین کتاب عرفان پور، مجموعه رباعی ها به عنوان «ناخوانده» است که  مجموعه‌ای از 60 رباعی شامل سروده‌های جدید از سال 1391 به بعد این شاعر می‌شود که توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است.

عرفان پور در حال حاضر علاوه بر حضور فعال در جریان رو به رشد شعر انقلابی کشور، مسئولیت دبیری دوره‌های آموزشی شعر انقلاب موسسه شهرستان ادب را بر عهده دارد. دوره ای که  که با نام «آفتابگردان ها» که با هدف جذب و آموزش شاعران نوجوان کشور برگزار می شود.


 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نشست مروری بر آثار میلاد عرفان‌پور در بیست‌وسومین عصرانه ادبی فارس
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.