موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

درخشش جوانان «آفتابگردان‌ها» در مهرواره سوره

04 مرداد 1395 11:58 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
درخشش جوانان «آفتابگردان‌ها» در مهرواره سوره
شهرستان ادب:دیروز آیین پایانی چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره در زنجان برگزار و برگزیدگان معرفی شدند. در این میان حضور پررنگ اعضای دوره‌های آموزش شعر «شهرستان ادب» در این جشنواره مایه افتخار این موسسه بود.
اعضای اردوی آفتاب‌گردان‌های شهرستان ادب که موفق به کسب جایزه در این مهرواره شدند بدین قرار است:
در بخش شعر نو نیمایی و آزاد: آریا معصومی با شعر «قطار کوچک» 
در بخش شعر سنتی: حسن خسروی وقار با شعر «میراث» 
و جایزه ویژه دبیر هنری در بخش شعر سنتی: حسین زحمتکش  با شعر «تردید»‌.
علاوه بر آن، جوانان شاعر «شهرستان ادب» در میان نامزدهای پایانی نیز پرشمار بودند. اسامی اهالی دوره‌های مختلف «آفتابگردان‌ها» که توانستند با رأی داوران به جمع نامزدها راه یابند بدین قرار است: 
پیمان طالبی با اثر" معلمانه"، حسین طاهری با اثر"به جایی نمی‌رسد"، رؤیا باقری با اثر "چه شد که عشق پریشان شد از ندیدن ما؟"، زهرا بشری موحد با اثر "دیوانه‌ها با خودشان حرف می‌زنند"، سعید تاج محمدی با اثر "به سیدالشهدا امام حسین (ع)"، سید علی رکن‌الدین با اثر "اشک‌های زیر باران"، سید محمد جواد میر صفی با اثر "از دستش"، علیرضا قنبری با اثر "شعر شماره یک"، مرضیه فرمانی شره جینی با اثر "غزل 3"، میثم داوودی با اثر "تقدیم به حضرت علی اکبر (ع)"، رضا یزدانی با اثر "همیشگی"، محمد میرزایی بازرگانی با اثر " برای فاجعه منا"، حمید رضا کامرانی با اثر "وضعیت جوی"، سید محمد علی رضایی با اثر "شیشه دودی" ، مجید گل دار با اثر" شبیه..."، و یاسر قنبرلو با اثر" فراموش کن".
در مراسم اختتامیه چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره آقایان محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری، علیرضا قزوه مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، محمدعلی بهمنی، غلامرضا طریقی، ابراهیم اسماعیلی اراضی و جمعی از شاعران و نویسندگان در مرکز صدا و سیمای زنجان حضور داشتند. محمدعلی مودب، گروس عبدالملکیان و لیلا کردبچه داوران مهرواره چهاردهم بودند.
موسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» این موفقیت را به همه شاعران جوان آفتاب‌گردان‌ها و بخصوص سه برنده این جشنواره صمیمانه تبریک می‌گوید و از این‌که میزبان این عزیزان بوده است به خود می‌بالد. برای همه این شاعران آرزوی موفقیت‌های بیشتر داریم.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • درخشش جوانان «آفتابگردان‌ها» در مهرواره سوره
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.