موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با حضور اساتید شعر و ادب

آغاز دومین اردوی بانوان شاعر دوره پنجم آفتاب‌گردان‌ها در زنجان

01 شهریور 1395 10:51 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 9 رای
آغاز دومین اردوی بانوان شاعر دوره پنجم آفتاب‌گردان‌ها در زنجان

شهرستان ادب: دومین اردوی بانوان دوره پنجم آفتاب‌گردان‌ها، اول تا پنجم شهریور ماه، در شهر زنجان برگزار خواهد شد. در این اردو، کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلفی با حضور شاعران سرشناس برای اعضا ارائه خواهد شد، در کنار آن، بانوان شرکت‌کننده می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی و تفریحی این اردو نیز استفاده کنند.


از جمله استادان این اردو می‌توان به مرتضی امیری اسفندقه، ولی‌الله کلامی، ناصر فیض، قربان ولیئی، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی خراسانی، سعید حدادیان، علی‌محمد مؤدب، زهیر توکلی و مهدی کمالی اشاره کرد. علاوه بر کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های نقد و بررسی شعر، برگزاری شب شعر استانی و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی، از دیگر برنامه‌های این اردو خواهد بود. دوره اول این اردو در شهر تهران برگزار شد و و اردوی سوم در اواخر امسال ایستگاه پایانی برای اعضای آفتاب‌گردان‌ها خواهد بود.
گفتنی است دفتر شعر مؤسسه شهرستان ادب، هر ساله، اردوی شعر جوان انقلاب اسلامی (آفتاب‌گردان‌ها) را با هدف تربیت و کشف و شناسایی شاعران جوان برگزار می‌کند. شاعرانی که به عضویت هر دوره در می‌آیند در کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی با حضور شاعران برجسته کشور شرکت می‌کنند. تاکنون چهار دوره آفتابگردان‌ها برگزار شده است و بیش از 400 شاعر جوان در قالب این اردوها شناسایی و تربیت شده‌اند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • آغاز دومین اردوی بانوان شاعر دوره پنجم آفتاب‌گردان‌ها در زنجان
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.