موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
سه شنبه 15 اسفند از ساعت 16

نقد و بررسی «کافه‌ی خیابان گوته» حمیدرضا شاه آبادی در «عصر اثر»

12 اسفند 1396 12:12 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
نقد و بررسی «کافه‌ی خیابان گوته» حمیدرضا شاه آبادی در «عصر اثر»

شهرستان ادب: به گزارش گروه رسانه موسسه شهرستان ادب، سلسله جلساتِ «عصر اثر» که از زمستان 93 در موسسه فرهنگی ادبی شهرستان ادب شروع به کار کرده بود پس از چندین ماه توقف با رویکردی جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

در سومین جلسه‌یِ دوره جدید «عصر اثر»، ابراهیم زاهدی مطلق و محمدرضا گودرزی به نقد و بررسی کتاب «کافه‌ی خیابان گوته» حمیدرضا شاه آبادی می‌پردازند. مجری و کارشناس ثابت سلسله جلسات «عصر اثر» داستان مجید اسطیری نویسنده ی جوان است.

گفتنی است که دوره‌یِ اول سلسله جلسات «عصر اثر» تنها به کتاب‌های شاخص منتشر شده در حوزه شعر اختصاص داشت و از این میان جلساتِ کتابهایِ: «گزیده اشعارِ علی معلم دامغانی»، «نیست‌انگاری و شعر معاصر» یوسف‌علی میرشکاک، «نِماشُم» مرتضی امیری‌اسفندقه، «لحظه جهان» قربان ولیئی، «فیض بوک» ناصر فیض، «آتش‌گردان» امید مهدی‌نژاد و «مذاکرات» مریم جعفری‌آذرمانی برگزار و با استقبال مخاطبان حوزه شعر و ادبیات روبرو شد. حال برگزار کنندگان جلسات «عصر اثر» در نظر دارند که در دوره‌یِ جدید این برنامه علاوه بر کتابهای حوزه‌یِ شعر به نقد و بررسی آثار منتشر شده در حوزه ادبیات داستانی نیز بپردازد. که در همین راستا در اولین برنامه «عصر اثر»، رمانِ «الفبای مردگان» از تازه‌ترین آثارِ هادی خورشاهیان توسط مصطفی جمشیدی و رضا جولایی از نویسندگان و منتقدان شناخته شده مورد نقد و بررسی قرار گرفت و با استقبال مخاطبان ادبیات مواجه شد.

در آخر اینکه جلسه نقد و بررسی رمان «کافه‌ی خیابان گوته» در روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه سال جاری از ساعت 16 در موسسه فرهنگی شهرستان ادب به نشانیِ تهران، خیابان دکتر شریعتی بالاتر از خیابان آیت‌الله طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک 168 برگزار می‌گردد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نقد و بررسی «کافه‌ی خیابان گوته» حمیدرضا شاه آبادی در «عصر اثر»
  • نقد و بررسی «کافه‌ی خیابان گوته» حمیدرضا شاه آبادی در «عصر اثر»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.