موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
سروده نیلوفر بختیاری

«آیینه کاری سکوت» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد می‌شود

20 اسفند 1396 23:16 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
«آیینه کاری سکوت» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد می‌شود

شهرستان ادب: در فرهنگسرای انقلاب اسلامی پنجمین نشست «رصد صبح» را با نقد مجموعه شعر «آیینه کاری سکوت» سروده نیلوفر بختیاری برگزار می‌شود.

در این نشست که دوشنبه 21 اسفند با همکاری بنیاد صبح قریب در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، شاعران و کارشناسان ادبی مرتضی امیری اسفندقه، نعمت الله سعیدی و رضا اسماعیلی به نقد این اثر تازه انتشار یافته در انتشارات شهرستان ادب، خواهند پرداخت. میلاد عرفان پور، کارشناس مجری این نشست خواهد بود.

مجموعه شعر «آیینه کاری سکوت»ساختاری کلاسیک دارد و شامل 33 غزل و 13 رباعی است. شاعر  از نظر قالب، گرایشی ویژه به غزل دارد. غزل‌هایی با مضامین متفاوت از جمله اجتماعی، آیینی و عاشقانه و ... ویژگی‌ای که متاسفانه در شعر برخی از شاعران جوان این روزها مغفول واقع شده است، همین تنوع موضوع و نگاه چند بعدی داشتن به شعر است.

در سلسله جلسات «رصد صبح»، کارشناسان ادبی به نقد و بررسی آثار نویسندگان و شاعران جوان حوزه ادبیات انقلاب اسلامی می پردازند.نقد و بررسی «آیینه کاری سکوت» دوشنبه 21 اسفند ساعت 16 تا 18 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب، تقاطع کمیل شرقی برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «آیینه کاری سکوت» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.