موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
اردوی اول هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشور

آغاز اردوهای دوره هفتم «آفتاب‌گردان‌ها»، ویژه بانوان

11 تیر 1397 16:09 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 3 رای
آغاز اردوهای دوره هفتم «آفتاب‌گردان‌ها»، ویژه بانوان

شهرستان ادب: نخستین اردوی هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشور، «آفتاب‌گردان‌ها» هفدهم تیرماه 1397 به صورت رسمی آغاز می‌شود. این اردو که مختص بانوان شاعر است، با حضور ده‌ها شاعر جوان عضو این دوره، از سراسر کشور، در مجتمع آدینه برگزار می‌شود. طی اردوی هفتم که روز بیستم تیرماه خاتمه می‌یابد، اعضای آفتاب‌گردان‌ها از کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی متعدد با حضور شاعران و منتقدان برجسته کشوری، در کنار برنامه‌های جنبی بهره‌مند می‌شوند.
میلاد عرفان‌پور، شاعر و دبیر دوره‌های آموزشی شعر جوان کشور، «آفتابگردان‌ها»، از آغاز رسمی دوره هفتم خبر داد. به گفته مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب، «آفتاب‌گردان‌ها» تجربه برگزاری ده‌ها اردوی آموزشی جامع در شهرهای مختلف و همچنین آموزش بیش از هفتصد شاعر جوان را در کارنامه خود دارد.
اطلاعات تکمیلی و جزییات این دوره، در نشست خبری ویژه آغاز دوره هفتم آفتابگردان‌ها، روز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه ساعت 10 صبح به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.
گفتنی است شاعران جوان و استعدادهای تازه شعر کشور پیش از این در فراخوان مربوطه با ارسالِ شعر شرکت کرده‌اند و بر اساس معیارهای مشخصی گزینش شده‌اند. مطالعات در زمینه شعر، انگیزه و جدیت، توان شعرخوانی، سطح دانش معرفتی، و آزمون طبع شعر از جمله مهم‌ترین معیارها برای حضور در این دوره تخصصی است.
دوره‌های آموزشی آفتابگردان‌ها را دفتر شعر مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب به صورت سالانه برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، کمک به پویایی شعر جوان، کشف و پرورش استعدادها و زمینه‌سازی برای رویش نسل جدید شاعران انقلاب اسلامی است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • آغاز اردوهای دوره هفتم «آفتاب‌گردان‌ها»، ویژه بانوان
  • آغاز اردوهای دوره هفتم «آفتاب‌گردان‌ها»، ویژه بانوان
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.