موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
به بهانه موفقیت‌های پیاپی این مجموعه شعر ارزشمند

پرونده کتاب لیلیِ آذر سروده اعظم سعادتمند در سایت شهرستان ادب گشوده شد

24 تیر 1397 12:20 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 7 رای
پرونده کتاب لیلیِ آذر سروده اعظم سعادتمند در سایت شهرستان ادب گشوده شد

شهرستان ادب: به بهانه موفقیت‌های پی در پی مجموعه شعر «لیلی آذر» سروده سرکارخانم «اعظم سعادت‌مند» ششمین پرونده کتاب سایت شهرستان ادب را به این مجموعه شعر ارزشمند اختصاص می‌دهیم.

«پرونده‌های کتاب» عنوان یکی از سری پرونده‌های سایت شهرستان ادب است که در هر صفحۀ خود به یکی از کتاب‌های امروز ادبیات خلاقه - اعم از شعر، مجموعه داستان و رمان - می‌پردازد. پیش از این پرونده کتاب‌هایی چون «بی‌کتابی»، «وقت معلوم»، «همه چیز مثل اول است» و «عطر عربی» در سایت شهرستان ادب منتشر شده بود که همگی مربوط به ادبیات داستانی بودند. اینک برای اولین مجموعه شعر و در پنجمین ایستگاه «پرونده کتاب» سراغ کتاب «لیلی آذر» می‌رویم. کتابی که از ابتدای انتشارش تاکنون توانسته مورد توجه مخاطبان جدی شعر و منتقدان قرار بگیرد. تا آنجا که در هفته‌های اخیر شاهد بودیم این مجموعه شعر علی‌رغم کمترین تبلیغات توانست در دو جایزه «قلم زرین» و «پروین» نامزد شود و امروز هم در جایزه پروین مورد تقدیر قرار بگیرد.

در پرونده «لیلی آذر» به جز انتشار اخبار مربوط به کتاب و بازنشر مصاحبه‌های مؤلف با موضوع این کتاب و نوشته‌های هیئت تحریریۀ شهرستان ادب در دیگر رسانه‌ها، گزارش‌ها و یادداشت‌هایی اختصاصی منتشر خواهند شد.

گفتنی‌ست «لیلی آذر» که توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده، سومین مجموعه غزل سعادتمند پس از «گنجشک‌های پاییز» منتشر شده در سال ۹۰ و «باران پس از برف» انتشار سال ۹۴ است که چهل و یک غزل عاشقانه از این شاعر جوان را در بر می‌گیرد.

برای مطالعه مطالب پرونده «لیلی آذر» به صفحه اختصاصی این کتاب در سایت شهرستان ادب مراجعه کنید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پرونده کتاب لیلیِ آذر سروده اعظم سعادتمند در سایت شهرستان ادب گشوده شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.