موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در پی درخشیدن مؤلفان شهرستان ادب در یازدهمین دورۀ جایزۀ جلال آل احمد

کلیپی از یازدهمین دوره جایزه جلال آل احمد

22 آذر 1397 19:17 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
کلیپی از یازدهمین دوره جایزه جلال آل احمد

شهرستان ادب: گزیده‌ای از اختتامیۀ یازدهمین دورۀ جایزۀ جلال آل احمد روز17 آذرماه در تالار قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

اعضای هیئت داوران بخش «رمان و داستان بلند» یازدهمین دورۀ جایزۀ ادبی جلال آل احمد در جریان بررسی آثار این بخش، کتاب «آوازهای روسی» نوشتۀ «احمد مدقق» را شایستۀ تحسین دانسته و پیشنهاد تجلیل از این نویسنده و اثر ادبی او را به دبیرخانۀ این جایزه ارائه دادند. دبیرخانۀ یازدهمین جایزۀ ادبی جلال آل احمد نیز با توجه به این پیشنهاد و در ادامۀ برنامه‌های خود مبنی بر توجه به ظرفیت‌های نویسندگان فارسی‌زبان غیرایرانی، در اختتامیۀ یازدهمین دورۀ جایزۀ جلال از اثر احمد مدقق با عنوان «آوازهای روسی» تجلیل نمود. 

و همچنین در یازدهمین دورۀ جایزۀ جلال، بخشی با عنوان «آتیۀ داستان ایرانی» به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی به این جایزه ادبی اضافه شده بود، که برگزیدگان این بخش توسط آرای عمومی انتخاب می‌شدند. برگزیدگان این بخش در مراسم اختتامیه مشخص شده و از این نویسندگان تجلیل به عمل آمد.

در بین برگزیدگان این بخش، محمدرضا شرفی خبوشان و سیدمهرداد موسویان از مؤلفان «انتشارات شهرستان ادب» بودند که لوح یادبود و نشان جلال به این نویسندگان اهدا شد.

شهرستان ادب این موفقیت را به محمدرضا شرفی خبوشان، سیداحمد مدقق و سیدمهرداد موسویان تبریک عرض کرده و برای آن‌ها امید و آرزوی موفقیت‌های بیشتر در آیندۀ ادبی‌شان دارد.


در ادامه این فیلم را مشاهده نمایید.




ویدئو
کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کلیپی از یازدهمین دوره جایزه جلال آل احمد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.