موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در بازدید از غرفۀ انتشارات شهرستان ادب

رهبر انقلاب خطاب به شهرستان ادب: مجموعه آثارتان بحمدالله خوب است

23 اردیبهشت 1394 19:34 | 2 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.71 با 14 رای
 رهبر انقلاب خطاب به شهرستان ادب: مجموعه آثارتان بحمدالله خوب است

شهرستان ادب: آیت‎الله العظمی خامنه‌ای رهبر فرزانۀ جمهوری اسلامی ایران، امروز در بازدید از 28مین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه‌ی انتشارات «شهرستان ادب» واقع در راهروی18 شبستان مصلای امام خمینی نیز دیدن کردند.

رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای غرفه شهرستان ادب

رهبر انقلاب در این دیدار ضمن بازدید از تازه‌های انتشارات شهرستان ادب و تورق آثاری چون اعتراض و عشق، قرار، بی تو نبودن، برج قحطی، یک دشت دویدن، این بار به نام عشق و... به گفتگو با آقایان داوودی و مودب مدیران این نشر پرداختند.

رهبر انقلاب هنگام مشاهده‌ی رمان «سال گرگ» ضمن تورق آن از شباهت نام این کتاب با کتاب «گرگسالی» مرحوم فردی سوال کردند که مسئولان شهرستان ادب، در پاسخ گفتند: «این شباهت اتفاقی است و نویسنده‌‌ی این کتاب [آقای افهمی] از دستان نویسنده‌ی مرحوم کتاب گرگسالی جایزه‌ی داستان انقلاب را دریافت کرده است.»

آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تورق مجموعه شعر «از آخر مجلس» و خواندن بخش‌هایی از این کتاب و زمزمه‌ی ابیات آن، در پاسخ یکی از همراهان که از مولف این کتاب سوال کرده بودند به نام کوچک میلاد عرفانپور  اشاره کردند و فرمودند: «این کتاب میلاد است.»

رهبر فرزانه‌ی انقلاب در پایان بازدید از غرفه‌ی شهرستان ادب با تعریف از آثار این انتشارات بیان داشتند: «مجموع آثار شما، بحمدالله خوب است.»


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  •  رهبر انقلاب خطاب به شهرستان ادب: مجموعه آثارتان بحمدالله خوب است
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: