موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

پخش صدای مطیعی با شعر مهدی سیار و محسن رضوانی در فتح نبل و الزهرا

19 بهمن 1394 02:36 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.25 با 8 رای
پخش صدای مطیعی با شعر مهدی سیار و محسن رضوانی در فتح نبل و الزهرا

شهرستان ادب به نقل از مهر: عصر چهارشنبه در حالی به چهار سال محاصره شهرک های نبل و الزهرا در اطراف حلب پایان داده شد که همزمان با ورود مجاهدین به این دو شهرک، مداحی های حماسی حاج میثم مطیعی در شهر پخش می شد.

در فیلم منتشر شده یکی از مداحیهای مطیعی که شعر فارسیش توسط محمدمهدی سیار و شعر عربیش توسط محسن رضوانی سروده شده را میشنوید.


به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه سرانجام با مجاهدت بسیار نیروهای محور مقاومت و ارتش سوریه، محاصره ۴ ساله شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا شکسته شد.

علاوه بر اهمیت رفع حصر این مناطق و شکست تروریستها، این شهرک ها از موقعیتی استراتژیک در اطراف حلب هم برخوردار بوده و آزاد سازی آنها از اشغال تکفیری ها نقشی مهم در تحولات سوریه ایفا می کند، بویژه که این رخداد همزمان با گفتگوهای سوری- سوری در ژنو اتفاق افتاد و موجب دست برتر نمایندگان دولت قانونی دمشق شد.

در این فیلم تصاویری از درگیری های روز چهارشنبه برای فتح «معرسه الخان» و در پی آن ورود نیرویهای مقاومت به نبل و الزهرا در حالی که صدای یکی از آثار پرطرفدار مداح جوان و توانمند حاج میثم مطیعی به گوش می رسد، را مشاهده می کنید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پخش صدای مطیعی با شعر مهدی سیار و محسن رضوانی در فتح نبل و الزهرا
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.