موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
پانزدهمین پرونده‌کتاب سایت شهرستان ادب در آستانه سالروز درگذشت علی شاه‌علی:

پرونده‌کتاب «گودال اسماعیلی» در سایت شهرستان ادب گشوده شد

27 فروردین 1398 15:38 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 3 رای
پرونده‌کتاب «گودال اسماعیلی» در سایت شهرستان ادب گشوده شد

 شهرستان ادب: علی شاه‌علی، نویسنده، خطاط و نقاش جوان در سال 1364 به دنیا آمده و در سال 1397 چشم از جهان فروبست و داغ خودش را بر دل ادبیات گذاشت.

شاه‌علی به صورت جدی در زمینۀ داستان‌نویسی فعالیت می‌کرد و مدرس داستان‌نویسی بود. از جمله فعالیت‌های او در زمینۀ داستان، دبیری جشنوارۀ «رهاآورد سرزمین نور» بود که در این جشنواره زائران راهیان نور، هرساله آثار ادبی و هنری خود با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس را به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کردند. شاه‌علی کارشناس ارشد پژوهش هنر بود و تلاش داشت آموخته‌های خود در هنر را در داستان‌نویسی نیز به کار ببرد.

مجموعه‌داستان «گودال اسماعیلی» نخستین و آخرین اثر منتشر شده از شاه‌علی است که در سال 97 توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شد و در هفتمین روز درگذشت او، در این موسسه رونمایی شد.

 دوستان و همکاران شاه‌علی او را نویسنده‌ای جدی برشمرده‌اند که دغدغۀ داستان‌نویسی در زندگی او پررنگ بود و در داستان‌هایش استادانه و جسورانه ظاهر شده است.

سایت شهرستان ادب به بهانۀ نزدیکی به نخستین سالگرد درگذشت این نویسندۀ جوان، پانزدهمین پرونده‌کتاب خود را به «گودال اسماعیلی» اختصاص داده است. این اثر، مجموعه‌داستانی است در فضای دفاع مقدس که شامل چهار داستان از این نویسنده است. این پرونده، شامل یادداشت‌ها و اخبار مربوط به این کتاب است که با مطالب تازه به‌روز خواهد شد.

 

شما برای مطالعۀ این پرونده می‌توانید به صفحۀ اختصاصی آن مراجعه کنید:

 پرونده کتاب گودال اسماعیلی


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پرونده‌کتاب «گودال اسماعیلی» در سایت شهرستان ادب گشوده شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.