موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

نخستین اردوی نهمین دورۀ آموزشی «آفتابگردان‌ها» به صورت مجازی برگزار می‌شود

24 شهریور 1400 20:34 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
نخستین اردوی نهمین دورۀ آموزشی «آفتابگردان‌ها» به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌ عمومی شهرستان ادب: اردوی نخست نهمین دورۀ آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی، «آفتابگردان‌ها»، به دلیل ویروس کرونا ناگزیر به صورت مجازی از چهارشنبه 24 شهریور الی جمعه 26 شهریور برگزار می‌شود.

کارگاه‌های تخصصی نقد و کلاس‌های شناخت و درک شعر ایران و جهان، با حضور استادان و شاعرانی چون آقایان قربان ولیئی، اسماعیل امینی، علی‌محمد مؤدب، علی داودی، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، حامد صافی، محمودحبیبی‌کسبی و... برای شرکت‌کنندگان در این دوره در نظر گرفته شده است.

این استعدادهای تازۀ شعر کشور، در فراخوان «آفتاب‌گردان‌ها» با ارسالِ شعر شرکت کرده‌اند و بر اساس معیارهای مشخصی گزینش شده‌اند. مطالعات در زمینه شعر، انگیزه و جدیت، توان شعرخوانی، سطح دانش معرفتی، و آزمون طبع شعر از جمله مهم‌ترین معیارها برای حضور در این دوره تخصصی است. علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها، که به صورت رایگان برگزار می‌شود، می‌توانند به نشانی اینترنتی aftabgardanha.com مراجعه کنند و از تاریخ و شرایط استفاده از دوره‌های بعدی این اردوها کسب اطلاع کنند.

گفتنی است دوره‌های آموزشی آفتابگردان‌ها را دفتر شعر مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب به صورت سالانه برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، کمک به پویایی شعر جوان، کشف و پرورش استعدادها و زمینه‌سازی برای رویش نسل جدید شاعران انقلاب اسلامی است. هر ساله، در قالب این دوره آموزشی، ده‌ها شاعر جوان و مستعد از سراسر کشور و بخصوص شهرستان‌ها، شناسایی شده و به عضویت دوره در می‏‌آیند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نخستین اردوی نهمین دورۀ آموزشی «آفتابگردان‌ها» به صورت مجازی برگزار می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.