موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با تصحیح و شرح کریم زمانی

انتشار چاپ سوم «فیه ما فیه»

20 مرداد 1392 09:00 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.5 با 2 رای
انتشار چاپ سوم «فیه ما فیه»
کتاب «فیه ما فیه» مولانا با تصحیح و شرح کریم زمانی از سوی انتشارات معین به چاپ سوم رسید. کتاب «حکیم عمر خیام نیشابوری» با پژوهش و نگارش علیرضا ذکاوتی‌قراگزلو نیز از تازه‌های این ناشر است که هفته آینده راهی بازار کتاب می‌شود.-

صالح‌رامسری، مدیر انتشارات معین به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: سومین انتشار کتاب «فیه ما فیه» با تصحیح و شرح استاد کریم زمانی از سوی انتشارات معین منتشر شد. «فیه ما فیه» به همراه «مجالس سبعه» دو کتاب منثور مولاناست. 

وی افزود: چاپ نخست این کتاب در سال 1390 و همزمان با بزرگداشت نهصدمین سال تولد مولانا بود. چاپ دوم این کتاب نیز در سال گذشته (1391) روانه کتابفروشی‌ها شده بود.
 
صالح‌رامسری در ادامه به دیگر کتاب‌های آماده انتشار، انتشارات معین اشاره کرد و گفت: ما پس از تعطیلات عیدفطر چند کتاب تازه و چند تجدید چاپ را در دسترس مخاطبان قرار خواهیم داد. یکی از آثار تازه ما، کتاب «حکیم عمر خیام نیشابوری» با پژوهش و نگارش علیرضا ذکاوتی قراگزلو است.

این کتاب به بهای 12 هزار تومان منتشر شده است. 

صالح‌رامسری ادامه داد: چاپ هجدهم «مربای شیرین»، چاپ نهم «نه تر و نه خشک»، چاپ چهاردهم «تنور» و بیست و پنجمین انتشار «قصه‌های مجید» همگی از آثار هوشنگ مرادی کرمانی نیز پس از عید فطر در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

مدیر انتشارات معین در پایان گفت: چاپ نخست کتاب «خاطرات سیاسی قوام السلطنه» به کوشش غلامحسین میرزاصالح و چاپ سوم «زمین، زمان و انسان» نوشته مزدافر مومنی، نیز پس از تعطیلات در فروشگاه‌های کتاب پخش خواهد شد. 

سومین چاپ تصحیح و شرح کریم زمانی از «فیه ما فیه» مولانا با شمارگان دو هزار و 200 نسخه و بهای 25 هزار تومان از سوی انتشارات معین منتشر شده است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • انتشار چاپ سوم «فیه ما فیه»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.