موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» به یک شاعر زن تعلق می‌گیرد

24 مهر 1392 01:42 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» به یک شاعر زن تعلق می‌گیرد

   به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری به مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد درگذشت دکتر طاهره صفارزاده شاعر، قرآن پژوه، مترجم و پژوهشگر ادبی، نخستین جشنواره سراسری ادبی - علمی طنین بیداری را در بخش های شعر، مقاله و پایان نامه برگزار کرده است.

در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «طنین بیداری» که روز چهارشنبه اول آبان برگزار خواهد شد، از میان 190 شاعر بانو که توسط تیمی از داوران و با بررسی معیارهای فراوان و پس از چندین جلسه کار کارشناسی انتخاب شده اند، دوازده شاعره را به عنوان نامزد دریافت «جایزه ادبی طاهره صفارزاده» انتخاب کرده‌اند. که از میان 12 نامزد دریافت جایزه، یک بانو شاعره به عنوان «برگزیده جایزه ادبی طاهره صفارزاده» معرفی خواهد شد.

شایان ذکر است، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره طنین بیداری که روز چهارشنبه اول آبان ماه از ساعت 30/15 تا 30/17 در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد، به برگزیدگان بخش‌های مختلف «شعر»، «مقاله» و «پایان نامه» علاوه بر اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر به نحو شایسته‌ای تقدیر بعمل خواهد آمد.

علاقه مندان می توانند در زمان اعلام شده به تالار سوره حوزه هنری؛ واقع در خیابان سمیه - نرسیده به پل حافظ - حوزه هنری مراجعه کنند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» به یک شاعر زن تعلق می‌گیرد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.