موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در کتاب حبیب

انتشار دست‌نوشته‌های زنده‌یاد فردی از روزهای انقلاب

05 آبان 1392 01:53 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
انتشار دست‌نوشته‌های زنده‌یاد فردی از روزهای انقلاب

  به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره جشنواره شهید غنی‌پور برای نخستین‌بار بدون حضور زنده‌یاد امیرحسین فردی، پایه‌گذار این جشنواره در روزهای اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. در این مراسم علاوه بر تقدیر از برگزیدگان، قرار است دهمین جلد از کتاب «حبیب» نیز منتشر شود که بخشی از آن به زنده‌یاد امیرحسین فردی اختصاص خواهد داشت.

در بخش‌هایی از این ویژه‌نامه در کنار بررسی عملکرد سیزدهمین دوره جشنواره، روال داوری و ارزیابی کیفیت آثار از زبان داوران، بخشی دیگر به بررسی نقش زنده‌یاد امیرحسین فردی در ادبیات انقلاب اسلامی خواهد پرداخت. در این بخش بررسی نقش پدر داستان انقلاب در شکل‌گیری ادبیات این حوزه، آموزش نیروهای جوان و شناسایی استعدادهای توانا و همچنین نقش فردی در رونق و رشد ادبیات کودک و نوجوان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از کتاب «حبیب» دست‌نوشته‌های پدر داستان انقلاب که توسط مریم فردی، دختر وی، تدوین شده است، ارائه خواهد شد. این دست‌نوشته‌ها در موضوعات مختلفی همچون بیان خاطرات روزهای ابتدایی انقلاب، حرکت مردم برای به ثمر نشاندن انقلاب و حال و هوای آن روزهای مسجد جواد الائمه(ع) نوشته شده‌اند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • انتشار دست‌نوشته‌های زنده‌یاد فردی از روزهای انقلاب
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.