موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

"شهرستان ادب" راوی روزگار فراموش شده

08 دی 1392 11:54 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 1 رای
"شهرستان ادب" راوی روزگار فراموش شده
مهدی رضایی نویسنده در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران گفت: رمان "روزگار فراموش شده" مراحل نهایی چاپ خود را طی می‌کند و برای گرفتن مجوز ار سوی انتشارات "شهرستان ادب" به وزارت ارشاد سپرده شد. 
  
وی افزود: "روزگار فراموش شده" داستان حادثه‌ای معمایی در دوران انقلاب و در سال‌ 57 است که میان گروه‌های مبارز و تیم‌های ساواکی رخ می‌دهد. 
رضایی با اشاره به محتوای حادثه‌ای معمایی رمان "روزگار فراموش شده" عنوان کرد: رمان "روزگار فراموش شده" بیشتر پیرامون مبارزات گروه‌های مختلف در دوران انقلاب است و انتقادی را به برخی گروه‌های مخالف حکومت شاه وارد می‌کند که راه  و روشی درست نداشتند. 
  
این نویسنده با اشاره به وجود گروه‌های مردمی در رمان "روزگار فراموش شده" اظهار داشت: رمان "روزگار فراموش شده" گروه‌های مردمی برای اهداف مردم در مبارزه با حکومت شاه دیده می‌شود که این گروه‌ها در جهت اهداف مردم حرکت می‌کردند و این رمان تقابل دو گروه مخالف مردمی و غیرمردمی است که رفتارها کردارهای این دو گروه را به تصویر می‌کشد. 
  
وی با اشاره به کتاب‌های در دست نگارش خود تصریح کرد: مجموعه داستانم برای بهار به دست ناشر برای بررسی سپرده می‌شود و کتب تحقیق تجربه‌های نویسندگی روند تحقیقاتی خود را با 20 نویسنده در زمینه تهیه مصاحبه ادامه می‌دهد. 

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • "شهرستان ادب" راوی روزگار فراموش شده
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.