موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

افتتاح انجمن شعر شهرستان ادب در شهرکرد با نام «چکاد»

28 بهمن 1392 11:50 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.13 با 8 رای
افتتاح انجمن شعر شهرستان ادب در شهرکرد با نام «چکاد»

شهرستان ادب با همکاری موسسه فرهنگی و هنری کوله بار، انجمن شعر«چکاد» را در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی کرد. جمعه 25 بهمن ماه 1392مراسم آغازین این انجمن با حضور جمع گسترده ای از شاعران و چهره های فرهنگی چهارمحال و همچنین میهمانان ویژه ای از تهران برگزار شد. از جمله شاعران میهمان دراین جلسه می توان به جواد محقق، سعید بیابانکی، بیژن ارژن و سید وحید سمنانی اشاره کرد. در آغاز این مراسم، آقای زمانی پور از شخصیت های فرهنگی شهرکرد و همچنین عضوهیئت امنای این انجمن از ظرفیت های ادبی و فرهنگی چهارمحال سخن گفت و سپس میلادعرفان پور، مدیر دفتر شعر شهرستان ادب به نمایندگی از این موسسه پشت تریبون آمد.عرفان پور در ابتدا از زمینه های ادبی استان چهارمحال و بختیاری گفت و به شعرخیزی این استان اشاره کرد. مدیر دفتر شعر شهرستان ادب انجمن چکاد را پایگاهی برای بالندگی بیشتر شعر در استان چهارمحال و زمینه ای برای معرفی چهره های نو به ادبیات امروز و بخصوص مدرسه ای برای شاعران نوقلم این استان دانست. وی افزود این انجمن محل تعامل شاعران مطرح کشور با شاعران چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

در ادامه ی این مراسم شاعران بنام این استان از جمله استاد مرید محمدی، سیدمهرداد افضلی، کبری موسوی قهفرخی و سلیم رزم آفرین به شعرخوانی پرداختند.همچنین از اعضاء دوره های آموزشی شهرستان ادب در استان چهارمحال وبختیاری، مرتضی کریمی قهفرخی و آرزو سبزوار قهفرخی آخرین سروده های خود را ارائه کردند.

گفتنی است احمدرضا الیاسی از شاعران باسابقه و شناخته شده ی استان چهارمحال و بختیاری دبیر انجمن شعر«چکاد» شهرستان ادب خواهد بود و جلسات این انجمن جمعه ها ساعت 15 در کتابفروشی کوله بار واقع در شهرکرد، خیابان سعدی، نرسیده به چهارراه فصیحی دایر خواهد بود.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • افتتاح انجمن شعر شهرستان ادب در شهرکرد با نام «چکاد»
  • افتتاح انجمن شعر شهرستان ادب در شهرکرد با نام «چکاد»
  • افتتاح انجمن شعر شهرستان ادب در شهرکرد با نام «چکاد»
  • افتتاح انجمن شعر شهرستان ادب در شهرکرد با نام «چکاد»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.