موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

درخشش شهرستان‎ادبی‎ها در جشنواره «طلوع خرداد»

25 خرداد 1393 01:36 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 1 رای
درخشش شهرستان‎ادبی‎ها در جشنواره «طلوع خرداد»
شهرستان ادب: با اعلام برگزیدگان دومین یادواره‎ی سراسری «طلوع خرداد» که هرساله به همت معاونت فرهنگی هنری مدیرکل ارشاد استان تهران به پاسداشت ١٥خرداد برگزار می‎شود؛ نام چندین نفر از مولفین و مرتبطین موسسه‎ی شهرستان ادب در میان برگزیدگان به چشم می‎خورد.

در بخش شعر کلاسیک با موضوع ١٥خرداد و انقلاب، علی فردوسی، شاعر اهل اصفهان که از میهمانان اردوی افتتاحیه‎ی دوره‎ی سوم آفتابگردان‎ها بود، موفق به کسب رتبه‎ی دوم شده‎است. همچنین هادی فردوسی، شاعر جوان شیرازی و از میهمانان دوره‎ی اول آفتابگردان‎ها حائز رتبه‎ی سوم شده‎است.


رتبه‎ی نخست بخش شعر کلاسیک آزاد، به علی اصغر شیری، شاعر مجموعه‎ی «به زبان مادری» منتشرشده در انتشارات شهرستان ادب تعلق گرفته‎است. در همین بخش بهروز آورزمان، از مرتبطین موسسه‎ی شهرستان ادب نیز موفق به کسب رتبه‎ی سوم شده‎است.

علیرضا رجبعلی‎زاده کاشانی، شاعر مجموعه‎ی «باغ در حصار مصائب» و از اساتید دوره‎های آفتابگردان‎ها نیز رتبه‎ی نخست بخش نیمایی با موضوع ١٥خرداد و انقلاب اسلامی را کسب کرده‎است.

اما در بخش داستانی نیز اهالی شهرستان ادب حضوری پررنگ در میان برگزیدگان داشته‎اند.

سید مهرداد موسویان، که در نمایشگاه کتاب امسال داستان بلند «سفیدی پر کلاغ» را در انتشارات شهرستان ادب منتشر کرد، در این جشنواره رتبه‎ی نخست بخش رمان را کسب کرده است. همچنین مهدی کرد فیروزجایی، از مرتبطین موسسه‎ی شهرستان ادب نیز حائز رتبه‎ی دوم در بخش رمان شده است.

شهرستان ادب این موفقیت را به این عزیزان تبریک می‎گوید و برای ایشان و دیگر برگزیدگان آرزوی موفقیت‎های روزافزون دارد.

 

 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • درخشش شهرستان‎ادبی‎ها در جشنواره «طلوع خرداد»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.