موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

تقدیر از شهرستان ادب و چهره‌های فرهنگی انقلاب در دانشگاه تهران

29 مرداد 1394 08:18 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2 با 1 رای

شهرستان ادب به نقل از فارس: امشب در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی مراسمی از جمعی از چهره‌های شاخص و اثرگذار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تقدیر خواهد شد.


در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگا‌ه‌های کشور که امشب از ساعت 21 تا 23 در تالار شهید چمران دانشگاه تهران برگزار می‌شود تعدادی از شاعران، نویسندگان و سینماگران قدردانی خواهند شد.

در همین رابطه علیرضا احمدی مسئول شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در حوزه شعر و ادبیات از شاعرانی چون حمید سبزواری، علیرضا قزوه، علی محمد مودب و محمد مهدی سیار و همچنین موسسه شهرستان ادب تقدیر خواهد شد.

در حوزه ادبیات داستانی و داستان نویسی نیز از آقایان محمدرضا سرشار و صادق کرمیار و خانم سارا عرفانی که هر سه از نویسنده‌های مطرح کشور هستند تقدیر خواهد شد.

همچنین در حوزه فیلم و سریال نیز از آقایان محمدحسین لطیفی و بهروز شعیبی و همچنین خانم نرگس آبیار تقدیر به عمل خواهد آمد.

سخنران ویژه این مراسم نیز جناب حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری خواهند بود.

شانزدهمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور 600 نفر از دانشجوهای بیش از 50 دانشگاه کشور از روز یکشنبه 25 تا پنجشنبه 29 مرداد 93 به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
منابع
تصاویر پیوست
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.