موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
شهرستان ادب در آستانۀ شب یلدا برگزار می‌کند:

نخستین محفل «شب‌های شعر عاشقانه»

26 آذر 1396 10:18 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.88 با 8 رای
نخستین محفل «شب‌های شعر عاشقانه»

شهرستان ادب: تازه‌ترین برنامه شهرستان ادب با عنوان «شب‌های شعر عاشقانه»، در آستانۀ شب یلدا آغاز به کار خواهد کرد.

نخستین شب از «شب‌های شعر عاشقانه»، ویژۀ شب یلدا، با شعرخوانی شاعران مطرح کشور و با حضور جمعی از اهالی موسیقی چهارشنبۀ همین هفته در موسسۀ فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می‌شود.

در این محفل، شاعران نام‌آشنایی از جمله محمود اکرامی‌فر، غلامرضا طریقی، علی‌محمد مودب، محمدجواد آسمان، محمدمهدی سیار، مژگان عباسلو، امید مهدی‌نژاد، علی داودی، افسانه غیاثوند، محمدحسین نعمتی، فاطمه سلیمان‌پور و میلاد عرفان‌پور، محمدرضا وحیدزاده، محمدحسین نجفی، فاطمه فهیمی، المیرا شاهان، حسن صنوبری و ...  در این شب شعر حضور خواهند داشت و اشعار عاشقانۀ خود را برای مهمانان و علاقمندان به شعر عاشقانه قرائت می‌کنند. اجرای این برنامه برعهدۀ شاعر توانمند و سرایندۀ کتاب «قرار»، سعید پورطهماسبی خواهد بود.

گفتنی‌ست مجید حسینخانی خواننده توانمند کشورمان و محمدعلی کشانی نوازنده چیره‌دست سه‌تار در این برنامه به اجرای موسیقی زنده برای حاضران می‌پردازند

قرار است شب‌های شعر عاشقانه هر چند وقت یک بار در مناسبت‌های آیینی و ملی و با هدف ارائۀ چهرۀ فاخر و ادیبانۀ شعر عاشقانه فارسی، در موسسۀ شهرستان ادب برگزار شود.

محل برگزاری این برنامه، تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سه راه طالقانی، پلاک 168، طبقۀ چهارم و زمان برگزاری آن چهارشنبه 29 آذر، ساعت 17:30 است. همچنین در این برنامه، تولّد یک سالگی صفحۀ شعر عاشقانه در اینستاگرام و تلگرام (@LovePoetries) را جشن خواهیم گرفت.


 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نخستین محفل «شب‌های شعر عاشقانه»
  • نخستین محفل «شب‌های شعر عاشقانه»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.