موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
جشن شب یلدای شاعران در شهرستان ادب

نخستین شب از «شب‌های شعر عاشقانه» برگزار شد

30 آذر 1396 00:11 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 12 رای
نخستین شب از «شب‌های شعر عاشقانه» برگزار شد

شهرستان ادب: مراسم باشکوه نخستین شب از «شب‌های شعر عاشقانه» و جشن صمیمانۀ «شب یلدا»ی شاعرانه، هم‌زمان با این جشن ایرانی و خاطره‌انگیز، ساعتی پیش با حضور بهترین‌های شعر و جمع پرشور و صمیمی دوست‌داران فرهنگ و ادبیات ایرانی در شهرستان ادب برگزار شد.

در این مراسم که با جشن یک‌سالگی کانال و اینستاگرام «شعر عاشقانه» نیز همراه بود، شاعران بسیاری حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به استاد محمود اکرامی‌فر، علی‌محمد مودب، غلام‌رضا طریقی، امید مهدی‌نژاد، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، افسانه غیاثوند، فاطمه سلیمان‌پور، علی داودی، محمدجواد آسمان، محمدحسین نعمتی، محمدرضا وحید‌زاده، رضا زنگنه، حسن اصفهانیا، سیدعلی لواسانی، معید داستان، فاطمه فهیمی، المیرا شاهان، مهدیه انتظاریان، سیده‌سارا شفیعی، رؤیا جلالی، سیدمحمدحسین موسوی‌تبار، محمدسرور رجایی، حسن صنوبری و... اشاره کرد.

دو تن از شاعران مدعو در این جلسه که نتوانسته بودند خود را به جلسه برسانند یعنی خانم «مژگان عباسلو» و آقای «مهدی عابدی»، فیلمی از شعرخوانی خود را اختصاصا برای این جلسه ضبط کرده بودند که در ابتدای این نشست صمیمانه پخش شد.  همچنین پیش از آغاز بخش اصلی شعرخوانی المیرا شاهان شاعر جوان گزارشی از فعالیت‌های تحریریۀ کانال، اینستاگرام و پروندۀ تخصصی «شعر عاشقانه» شهرستان ادب ارائه کرد.

گفتنی‌ست  اجرای این مراسم صمیمانه نیز بر عهدۀ شاعر شناخته‌شده «سعید پور طهماسبی» بود.

همچنین پایان‌بخش این نشست صمیمانه آواز و تصنیف‌خوانی خوانندۀ سنتی کشورمان آقای «مجید حسین‌خانی» همراه با سه‌تارنوازی نوازندۀ توانا آقای «محمدعلی کشانی» بود.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نخستین شب از «شب‌های شعر عاشقانه» برگزار شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.